la 02-04-2023 06:56 PM
Nu sunt atât de recalcitranta de obicei, dar acum m-au scos din pepeni.
Mi-au inchis abonamentul pentru neplata duminică dimineață. Plata făcută la timp că de obicei in toți acești ani (vreo 20) de Orange și Yoxo.
scriu in chat, atașez dovada cu extras de cont și trec orele fara a primi vreun răspuns. După vreo 7 ore primesc un răspuns (pare automat) că lor nu le-a intrat in cont.
Mâine dimineață mă duc la ANPC și apoi direct la migrare toate cele 3 abonamente la alții.
O mizerie de serviciu
02-04-2023 07:45 PM - editat 02-04-2023 07:54 PM
Buna Felicia,
Bine ai venit in Comunitate!
Din pacate, problema cu suportul Yoxo este arhicunoscuta. Pe de alta parte, este weekend, deci e posibil sa nu fie nimeni (sau sa fie mai putini operatori disponibili). Daca sunt si multe solicitari, cu siguranta nu fac fata. Dar e unul dintre motivele pentru care eu unul nu recomand Yoxo. Partea cu plata (si suspendarea) poate avea mai multe cauze. In general, se lasa pana in ultima zi, si nu are timp sa se proceseze tranzactia, motiv pentru care abonamentul se suspenda. Sau, exista probleme in procesarea platilor (cum s-a mai intamplat), si…nu ajung platile acolo unde trebuie. Sistemul nu vede plata, motiv pentru care suspenda abonamentul.
Solutiile in cazul asta sunt doua:
Personal iti pot recomanda mai degraba serviciile Prepay, dar daca vrei sa te portezi, decizia iti apartine in totalitate.
la 02-04-2023 07:57 PM
Plata facturii YOXO este recurentă, deci exceptând cazul lipsei de fonduri pe card plata facturii trebuie să se facă automat. Dacă aceasta nu a fost efectuată, în cele câteva zile de grație plata se poate face manual, cu un click aici. Confirmarea se comunică ulterior, iar reactivarea serviciilor e realizată în câteva minute/ore.
la 02-04-2023 08:02 PM
Aha… Nu stiam ca la Yoxo plata se face recurent. Interesant ca lucrul asta inca nu s-a implementat la abonamentele normale Orange. :))
la 02-04-2023 08:16 PM
Cardul tău (cel declarat în aplicație) va fi debitat automat cu suma aferentă valorii facturii la sfârșitul fiecărui ciclu de 30 de zile de facturare, după emiterea facturii. Este important să știi că după înrolarea cardului în aplicația YOXO și verificarea lui, pentru plățile recurente nu se mai solicită codul 3D Secure. După ce se efectuează plata, ți se va trimite și un mesaj de confirmare, prin e-mail / vei primi o notificare în aplicație.
Cardul asociat contului tău este setat chiar la momentul activării abonamentului și poate fi modificat ulterior, în aplicație. Sunt acceptate majoritatea cardurilor de credit și de debit, inclusiv Orange Money și Revolut.
Te vom anunța înainte de realizarea plății, ca să te asiguri că ai bani pe card pentru factură - vei primi o notificare în aplicația YOXO. Îți recomandăm să te asiguri că plata recurentă a facturii se va efectua cu succes la data recurenței. Astfel, mai ales dacă te vei afla în roaming la momentul plății, să poți să îți folosești în continuare abonamentul.
În cazul în care plata automată nu a fost procesată, vei primi un SMS în care ți se va comunica acest lucru și va trebui să urmezi instrucțiunile din articolul Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?
Opțiunile suplimentare activate vor fi plătite pe loc, cu același card folosit pentru plata abonamentului, salvat în aplicația mobilă YOXO.
Nu poți efectua plăți sau vizualiza / solicita facturile pentru abonamentul YOXO în contul My Orange, în magazinele sau pe site-ul Orange.
la 03-04-2023 06:43 AM
Acea recurență este inclusiv motivul pentru care Yoxo, la configurare, te obligă 😉 să autorizezi cardul înrolat pentru plăți. Și nu este.... opțional. Că ”unele nu recunoște” când rămân fără $$ pe card înainte de data scadentă, sau că se mai întâmplă și la porți mărețe să mai dea rateuri tranzacția.... asta e altă poveste, dar funcționează verificat.
la 02-04-2023 08:01 PM
Mulțumesc pentru sfaturi.
Eu sunt client și plătesc pentru niste servicii.
Cum spuneam am platit ani de zile la timp ca și de data asta de altfel. Nu mă interesează procesările lor de plăți.
Si după ce am atașat dovada plății așteptam altceva decât un flit și cererea sa mai plătesc o data
la 02-04-2023 08:12 PM
Da… e nasol, intr-adevar. Daca e platit la timp, si a avut timp suficient sa se proceseze tranzactia, atunci…nu stiu ce sa zic. Au mai fost probleme mai demult cu Yoxo (dadea eroare la plata facturii), dar s-a rezolvat (eventual). Acum chiar nu stiu sa fie probleme pe partea asta.
Oricum…eu unul nu recomand abonamentele in general, si Yoxo nu e o exceptie. Tocmai pentru treaba asta. Poti sa te trezesti cu abonamentul suspendat, in conditiile in care ai toate platile la zi. Stiu ca sunt anumite avantaje la abonamente, si marele avantaj pentru Yoxo e ca serviciile sunt foarte ieftine. Dar…merita? Raportul calitate-pret mai e ok in cazul asta? Nu stiu…
la 03-04-2023 10:20 AM
@Felicia17, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor