anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo - nu mai stiu email si parola

PetruM
Junior

Buna, ce fac ca nu mai stiu nici emailul si nici parola ca sa ma conectez la yoxo. Am consumat inainte de scadenta optiunea si nu mai am date. Si nu imi pot adauga .. M-am conectat cu alt mail 

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Explorator

PetruM
Junior

Numărul de telefon introdus nu este un număr Orange valid .Dacă ai cont My Orange Fix, poți reseta parola doar cu e-mailul asociat contului. 

 

 

asa imi apare . Zau daca nu e de noaptea mintii . Imi introduc corect numarul . Fara 00 sai + 

Trebuie folosit numărul cu care a fost creat contul.

Poți lua legătura prin chat yoxo cu serviciul clienți între 8:00 - 20:00.

IMG_1468.jpeg

Raspunsurile …. Ma duc  la orange si schimb abonam .. 

Îți vor răspunde mâine, programul lor sa încheiat la 20:00.

Multumesc de suport . Sanatate 

teacher_
#StarMember

Verifică dacă datele de logare în cont sunt introduse corect. 

În cazul în care nu iți mai amintești parola setată și vrei să o resetezi, o poți face din aplicația YOXO, în pagina de autentificare alegând opţiunea ”Resetează parola”.

În pasul următor va trebui să introduci adresa de email sau numărul de telefon folosite la crearea contului. În funcție de metoda pe care o alegi:

  • vei primi un email (dacă ai ales să introduci adresa de email)  sau
  • vei primi un SMS (dacă ai introdus numărul de telefon asociat contului) cu intrucțiuni pentru resetarea parolei.

Noua ta parolă vă fi activă de la următoarea conectare în contul online. 

DanielaH
Moderator

@PetruM, s-a rezolvat situația cu logarea în contul Yoxo?

buna seara , da s a rezolvat situatia . Am discutat pe chat cu yoxo  , am rezolvat cu alt email si parola . 
mi am notat mailul 🙄

toate cele bune 

Mă bucur că ai rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.