la 03-02-2023 09:46 AM - editat ultima oară la 03-02-2023 11:31 AM de DanielaH
Salutare la toata lumea, asa cum am zis si in titlu, astazi este ziua de plata pt mine la yoxo, dintr un motiv sau altul am fost taxat de doua ori valoarea, si inca apare mesaj ca abonamentul nu este platit si am intrat in perioada de gratie, pe messenger nu raspunde nimeni, evident.
la 03-02-2023 11:50 AM
Salutare, @Livra ! Situația este în atenția colegiilor din departamentul tehnic. Te rugam să dai un restart la telefon în maximum 30 minute. Asteptăm să ne confirmi funcționarea acestora.
la 23-03-2023 12:38 PM
Salut ,cum ai reușit să rezolvi situația?
Astăzi am intrat în perioada de gratie și banii au fost luați de pe card ?
la 23-03-2023 12:42 PM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri prin intermediul messenger-ului din aplicația Yoxo.
la 23-03-2023 06:42 PM
Salut ,problema sa rezolvat foarte repede mulțumesc frumos!
la 24-03-2023 08:48 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 23-03-2023 12:51 PM
Bună am trimis mesaj, sper că se verifică problema cât de repede .Nu ar fi corect sa dau bani de două ori. Mulțumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor