anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo detalii folosire aplicatie

1234_
Începător
buna ziua, va rog ajutati-ma cu urmatoarelr info:
1. cum pot modifica/up-date date ale cardului de credit in aplicatia Yoxo; din cauza schimbarii cardului bancar nu s-a putut efectua plata abonamentului;
2. cum pot vorbi cu un operator UMAN pentru un abonament din Yoxo in conditiile in care la numarul 300 nu am disponibil credit;
3. cum pot renunta a abonamentul Yoxo?
multumesc
1 Soluţie acceptată‚

Trixen
#StarMember
salut! 1. pentru a actualiza datele cardului din contul Yoxo, din aplicatie: - in ecranul principal, in partea de jos, alege Facturi - scroll in jos pana vezi "Cardul meu" - "Schimba card" 2. Nu ai varianta umana pentru Yoxo. Poti intra in aplicatie, iar de acolo ai contact. Vei purta o discutie scrisa cu un consilier. La 300, din cate am vazut, oricum ridica din umeri si iti spune ca nu are acces la Yoxo 3. Poti alege sa inchizi abonamentul Yoxo si sa treci pe PrePay direct din aplicatie: - in ecranul principal, cu numarul corect selectat (daca ai mai multe sub cont), apasa butonul "Vezi abonament" - scroll pana in partea de jos a paginii - apasa pe "Inchide abonament" si urmeaza pasii

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
@1234... :Bun venit în Comunitate. 1. Dacă nu reușești modificarea datelor de card, poți plăti direct pe site aici: https://www.yoxo.ro/help/cum-platesc-factura-pentru-abonamentul-si-optiunile-yoxo/ https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/ 2. De ce ar fi nevoie de povestit cu un ”operator UMAN”? La Yoxo te descurci... singur. Dar dacă tot vrei să suni și nu ai credit pe numărul personal, poți suna de pe un alt număr al celor apropiați (familie, prieteni, colegi) 3. Pentru renunțare selectezi că vrei să renunți, prin simplă renunțare sau trecere pe prepay. Detalii aici: https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/ Succes.

Trixen
#StarMember
salut! 1. pentru a actualiza datele cardului din contul Yoxo, din aplicatie: - in ecranul principal, in partea de jos, alege Facturi - scroll in jos pana vezi "Cardul meu" - "Schimba card" 2. Nu ai varianta umana pentru Yoxo. Poti intra in aplicatie, iar de acolo ai contact. Vei purta o discutie scrisa cu un consilier. La 300, din cate am vazut, oricum ridica din umeri si iti spune ca nu are acces la Yoxo 3. Poti alege sa inchizi abonamentul Yoxo si sa treci pe PrePay direct din aplicatie: - in ecranul principal, cu numarul corect selectat (daca ai mai multe sub cont), apasa butonul "Vezi abonament" - scroll pana in partea de jos a paginii - apasa pe "Inchide abonament" si urmeaza pasii

1234_
Începător
multumesc pentru info; va rog sa imi trimiteti o captura de ecran_in Yoxo ecranul principal la deschidere si nici cand intru in contul meu nu gasesc acest buton plata facturi/de modifica date card !

Trixen
#StarMember
cam astea sunt. Arata la fel si pe iOS si pe Android, am verificat. Pentru card, in ecranul principal (e selectat cu galben "Acasa", jos) tap pe "Facturi" (tot jos). In momentul in care trece pe "Facturi" si devine cu galben, apare lista de facturi recente, istoricul de facturi si butonul "Cardul meu". Tap pe "Cardul meu" si apare butonul de "Schimba card". Am pus si o captura in care apare la "Abonamentul tau", in partea de jos, optiunea "Inchide abonament"

LiviuB
Începător
Incerc de ore bune sa activez optiunea 5 euro. Am actualizat cardul bancar (expira luna aceasta) si s-a retras 1 leu. Problema e ca nu pot achizitiona nimic primind diverse mesaje de eroare: ba ca nu sunt fonduri suficiente, ba ca e eroare de sistem. Am schimbat cu un alt card în aplicație, dar tot nu funcționează. Situația e urgenta‼️ La noapte plec în din tara și nu am roaming. Yoxo messenger e sublim dar lipseste cu desavarsire. Termen de 48 ore, raspund cu tupeu si din raspunsurile lor denota ca habar nu au ce se intampla. A mai patit cineva asa ceva?

Trixen
#StarMember
Salut si bine ai venit in Comunitate! Este recomandat sa incepi un subiect nou atunci cand semnalezi o problema diferita de cea la care raspunzi. :) Eu nu am intampinat astfel de probleme pana acum, nu stiu sa te ghidez foarte bine. Cu toate astea, vezi ca pentru roaming in SEE trebuie sa activezi optiunea "Internet in Roaming SEE" (nu cea din poza de la tine) sau sa adaugi internet, varianta cu 100GB. Pentru internet in afara spatiului SEE sunt alte optiuni specifice. Si vezi ca optiunea e valida pana cand se reinnoieste abonamentul YOXO pe care il ai; spre exemplu, daca data de facturare este 20 iulie, din 20 iulie vei pierde roaming-ul si va trebui sa activezi iar o optiune de 100GB. Ti-o spun din experienta, ca am patit-o.

DanielaH
Moderator
@LiviuB, mulțumim pentru sesizare! Am transmis-o mai departe colegilor noștri de la Yoxo.

DanielaH
Moderator
Liviu, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Silviu-21
Începător
buna ziua am si eu o problema, m am portat si eu la Yoxo si am un Iphone si mi sa activat abonamentul dar nu pot sa vad in aplicatie nimic, adica vreau sa pot vedea plati … daca vreau sa schimb abonamentul…

DanielaH
Moderator
@Silviu, poți atașa o captură de ecran din aplicație?