anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experiment Yoxo (simple_dreams)

Anonim
Neaplicabil
Ma tot gandeam ce titlu sa pun, dar n-am gasit unu' scurt si descriptiv mai bun decat asta. 😄
Pentru ca mie imi place foarte mult sa vorbesc cu oamenii, sa ii ajut cu ceea ce pot si la ce ma pricep, am decis sa incep o...chestie, un experiment pe timpul si banii mei acum un an jumate spre doi.
Am luat legatura cu cativa necunoscuti de pe net si le-am propus sa ii mut la Orange, pe banii mei, o luna de zile pentru a testa reteaua si pentru a le arata ca pot avea servicii mai bune si la un pret egal sau chiar mai mic decat ceea ce plateau inainte. Asa am ajuns la Yoxo, fiind un abonament hibrid si fara perioada, usor de activat si gestionat, cu pret fix si in lei.
Am luat o mana de oameni si i-am rugat sa-mi detalieze ce ii deranjeaza la operatorul actual si ce ar dori sa primeasca mai bun sau mai mult ca si beneficii, dar avand in vedere si costul lunar pe care sunt dispusi sa-l aiba cu serviciile mobile.
Am reusit sa-i conving sa se porteze din alte retele pe unii, iar altii s-au mutat de la prepaid la Yoxo, insa unii au activat si numar nou si pana la urma au ramas cu el definitiv. Conditia mea a fost sa ii fac sa testeze reteaua Orange in zonele lor de interes pe banii mei pentru o luna de zile. Pot sa spun ca experimentul (daca-l pot numi asa) a fost un succes, toti ramanand in reteaua Orange, iar cei care aveau inca un numar secundar sau chiar doua in alte retele au decis sa le rezilieze sau sa treaca pe prepaid. Nu am ales oameni care sunt pasionati de tehnologie si care au mai multi operatori simultan pentru ca isi doresc acest lucru, cum am si eu, ci am vrut sa aleg oameni simpli si sa ii las singuri sa vada comparatia intre ce au si ce pot avea.
Punctele pro au fost urmatoarele:
- serviciul de calitate si stabil
- vitezele mari de acces la net si faptul ca viteza e constanta
- pretul fix
- faptul ca nu sunt legati de un contract cu durata minima
- accesul facil si fara posibilitatea de a face cost suplimentar
Punctele negative in unele situatii au fost urmatoarele:
- acoperirea mai slaba in anumite zone in special rurale din tara (pentru cei care au avut Digi Mobil initial)
- pentru cei care au inceput sa se documenteze si chiar sa-si schimbe terminalele lipsa 5G a fost un punct negativ
- lipsa suportului tehnic telefonic sau macar pe chat in timp real au fost pentru unii un punct in minus, dar a compensat serviciul si stabilitatea lui din ce mi-au spus
Per total, i-am mai adus Orange-ului cativa clienti in retea si care au ramas in continuare aici. 😄
A fost o chestie interesanta pentru mine si ma bucur ca am putut sa ajut niste oameni sa fie mai atenti la oferte, sa le inteleaga mai bine si sa se informeze din mai multe surse pe viitor.
13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Interesantă experiența, cu puncte pozitive și negative. Nu știu dacă există ceva ieftin și extraordinar, dar cu siguranță există scump și prost. E bine că există posibilitatea să poți alege ceva mai ieftin și de la Orange!

Anonim
Neaplicabil
Da, am vrut sa-i fac sa testeze si altceva intr-o maniera simpla si fara batai de cap, de asta am propus Yoxo. Dupa aceea, ramanea la alegerea lor daca mai doreau sa ramana in retea sau nu, daca vor sa treaca la cartela sau la alt operator sa chiar tot la Orange, dar pe contract clasic. :) Am vrut sa-i fac si sa nu mai fie atat de reticenti (unii) cand vine vorba de platile online cu cardul. Varianta de Yoxo propusa de mine pentru testare a fost cea maxima, cu roaming inclus.

Pololică
#StarMember
Cred ca mai corect ar fi sunat "studiu de caz" decat experiment. Poate va fi un punct de plecare pentru Orange acest studiu (experiment) pe care l-ai facut. M-as gandi ca poate vor oferi o perioada de "proba" pentru cei care nu sunt decisi daca vor sa faca pasul sau nu in Orange si sa le testeze reteaua. Benefito Mobile a facut un astfel de experiment (personal, cred ca a fost o eroare in sistemul lor). La lansare, au oferit cartele cu credit 0. Am facut o comanda si am constatat ca SIM-ul avea credit (trebuia sa fie cu 0 lei pe ea, de asta ziceam ca presupun ca ar fi fost o eroare in sistem). Prin afara se poate testa gratuit reteaua (unii trimit doua cartele: una pentru comanda utilizatorului si a doua pentru probe pentru cineva apropiat lui, fara obligatii de continuare pentru cartela cadou (daca nu ma insel, dupa acea perioada de proba, daca numarul nu este inregistrat ("activat") pe numele cuiva sau activata vreo oferta, este inchis) sau ofera eSIM (doar eSIM) pentru o luna intreaga sau pentru o anumita cantitate de net sau minute si SMS-uri. Pe langa abonamentul la Orange (de 6E), mai am in telefon o cartela de Lyca (stiu, foloseste reteaua Telekom). O am cu credit 0 si ma intereseaza cum sta cu semnalul (inca nu am iesit in afara tarii cu ea), dar, la partea audio pare ok. Nu cred ca o s-o incarc prea curand (poate niciodata), dar macar vad zonele unde Orange este deficitar si Telekom/Lyca au retea (daca exista). Nu cred ca o sa fac treaba asta si cu Digi: neavand VoLTE si VoWiFi la cartele (doar la abonamente), nu ma ajuta si sa platesc 120 lei pentru un an (24E) doar pentru cateva verificari, nu cred ca este justificat costul (nu pentru mine).

Anonim
Neaplicabil
Eu ti-as recomanda sa iei cartela Telekom daca chiar vrei sa testezi reteaua lor, nu prin terti pentru ca intervin multe chestii. Sunt alte rute, alte prioritati si multe, multe alte diferente... Dar de ce nu ai testa mai bine cu un Vodafone? Cat despre Orange, ofereau si ei cate o luna gratis la inceput sau prin coduri/alte promotii, dar eu am vrut sa-i conving pe clientii respectivi cat mai mult si personal sa vina la ORO. 😄

Anonim
Neaplicabil
Problema la Yoxo nu e reteaua sau sistemul hibrid, e aplicatia. Desi au promovat foarte agresiv Yoxo, ar fi fost mai util daca investeau banii aruncati pe marketing in dezvoltarea unei aplicatii perfect functionale si ergonomice, asa cum e Orange Money, de exemplu, o aplicatie facuta cu simt de raspundere si pe care o folosesc zilnic. Dupa ce am avut cea mai neplacuta experienta cu un apropiat izolat singur in casa din cauza Covid-ului si de care nu puteam sa dau pentru ca nu ma lasa aplicatia sa platesc factura si a ramas fara telefon, sa nu mai aud de Yoxo nici daca ma platesc ei. Si nu am fost un caz singular, cititi review-uri pe Google si oriunde vreti despre Yoxo, dupa atata timp de la lansare au fix aceleasi probleme de functionalitate. Abonamentul e sfant, nu mai fac experiente cu prepaid sau alte sisteme hibrid in viata mea. Prefer sa platesc de zece ori mai mult, dar sa am un serviciu asigurat non-stop.

Anonim
Neaplicabil
Problemele cu platile la Orange au fost si la abonamentele clasice, dar si la prepaid, insa diferenta e ca nu ai perioada de gratie de 48 ore ca la Yoxo daca plata esueaza, deci serviciile evident ca raman active. Daca ar fi fost o perioada de gratie mai mare si reuseai sa faci plata probabil totul era in regula. 🙂 Eu un mare minus in privinta Yoxo il vad tot la suport, care nu e nici in timp real si nici nu par foarte pregatiti cei de acolo, din ce am vazut par sa fie cativa oameni care se ocupa strict de Yoxo si atat. Contracte clasice am si eu, atat la Orange, cat si la Vodafone.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru topic, @simple_dreams, și tuturor pentru feedback și opinii. Ca de obicei, l-am redirecționat către colegii care se ocupă de Yoxo.

Pololică
#StarMember
Are sotia Vodafone (si vin de la Voda. Am portat in urma unor probleme cu trimisul facturii). In principiu, daca termin contractul cu Orange (adica decembrie 2023), as avea cea mai lunga perioada la un furnizor de servicii mobile (6 ani legati+2 acum vreo 13 ani suprapus cateva luni cu Cosmote). La Voda am stat 5 ani si la Cosmote 3. Nu ma deranjeaza ca e "tert". Actualmente nici macar activ in telefon nu e (locasul in care e pus SIM-ul e inchis). Il deschid doar cand sunt in zone in care stiu ca Orange nu sta cel mai fericit cu semnalul. Plus ca Telekom abia si-a activat de aproximativ o luna VoLTE (si, presupun, apel WiFi), deci nu cred ca pierd mare lucru. PS: momentan imi convine abonamentul (cost+resurse+beneficii de la reincarcare de cartele). O singura duda au (din punctul meu de vedere): probleme la apel WiFi (am topic pentru detaliere)) dar... inca nu ma deranjeaza asa tare inconsistenta serviciului.

Anonim
Neaplicabil
Nu merge apel WiFi la Telekom inca... Mai e de lucru. 🙂 Doar VoLTE si doar pentru abonati in acest moment.

FLo1
#StarMember
Filologie pură acest topic. Flexibilitate = prepay. Dacă platești..... primești. Nu plătești... te descurci. Abonamentul e de fapt o plată neîntreruptă a unor servicii de care ai nevoie ocazional. Doar de aer ai nevoie permanent. Yoxo e tot abonament, deci să nu ne îmbătăm cu apă.... rece. De ce? Pentru că o perioadă de grație de 2 zile e frecție. Eu când nu am resurse marca Orange folosesc WiFi. Simplu. Chiar și la apeluri pe tel fix. Cât privește "experimentul", perioadele de testare de luni de zile ale serviciilor/ produselor efectuate de către Orange sunt exact în acest scop. Însă cu o mare diferență: Orange dezvoltă prioritar produsul/serviciul, iar acest "experiment" a realizat doar niște portări gratuite a unor numere noi. Nimic nou în rest. Gratuități de acest gen se primesc mereu la achiziția unui telefon sau cu alte ocazii/evenimente sponsorizate de către Orange. @Pololică: poți conviețui cu digi cu mai putin de 8€/an, nu 24€. Un fleac, pentru care Orange cere de la 5-6€ sau mai mult însă lunar.

MirceaAdrian
Începător
Am fost si eu entuziast Yoxo, mi-am trasferat 3 numere dintre care 2 de mobil si unul pentru date. Am avut insa nevoie sa accesez serviciul clienti si am aflat ca nu se poate decat daca adaug optiunea premium 5 euro sms. Am activat optiunea din greseala pe numarul de date (modemul respectiv e la 100 km distanta) asa ca am incercat dupa doar cateva minute sa anulez tranzactia. Raspunsul primit a fost un nu categoric, contrar drepturilor conferite clientilor la achizitiile online https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm. Acum ma gandesc serios daca sa raman cu cele doua numere de mobil la Orange sau sa caut un alt furnizor.

Pololică
#StarMember
@Flo1: pot convietui cu Digi, dar: - pana acum nu ofera apel WiFi pe IPhone (deci, s-ar putea sa nu-mi priasca daca schimb telefonul)* - viteza de navigare este, teoretic, limitata intre 75-100Mbps pe 4G (Orange ofera pana la 355Mbps, evident cu CA si 4G+). Am citit ca au inceput sa puna antene capabile de 4G+, dar inca nu stiu cat de densificate sunt. Problema e daca sunt mai multi abonati la aceeasi antenta (cartelele sunt, practic, inexistente la Digi) - n-au mai primit derogare pentru Roaming (pe site nu mai apare), deci pot presupune ca sunt obligati sa ofere RLAH ca toti ceilalti. Tarifele au ramas aceleasi, asa ca ar trebui sa ne asteptam la majorari? Doar intreb, nu sunt Mama Omida. - la nivel de oferte, Digi ... nu prea au oferte. Ca sa nu mai cauti pe site-ul lor: platesc 17E pentru net (6E)+tv (6E)+mobil(5E/abonament aflat la soacra). La Orange mi se oferise 8E (mobil) + 8E (tv maxim + net 300Mbps + netflix un an) in martie 2020 plus 100GB la comun (am 3 numere), pe langa netul pe care nu-l consum. Pentru mine (si tata), 40GB sunt, practic, nelimitat (eu nu depasesc 2-3GB lunar, iar tata... daca ajunge la 0.5GB inseamna ca a stat mai mult la Clubul Pensionarilor). Sora se apropie de 30-35GB, dar are 50GB in abonament + 30GB de la reincararile recurente. - lipsa eSIM si number share e posibil sa fie o problema. Ma gandesc ca la un moment dat sa am nevoie de number share (ca exemplu: pun navigatie pe masina si am nevoi de numar pentru conexiunea la internet). *= de obicei tin telefonul minim 2 ani, dar, daca gasesc o oferta buna si tren pe IPhone, raman acasa fara semnal? Nu risc sa fac pasul asta.

FLo1
#StarMember
@Pololica: Depinde de preferințe și nevoi. Dar pentru că topicul e altul, mă limitez la a reitera atât: cine profită cât nu e agitație mare beneficiază de multe surprize plăcute, unele nici măcar scrise. Pe de cealaltă parte, se scriu și garantează multe, însă pe când să ai parte de ele.... ”surprize... surprize”. Un simplu sfat: mizează întotdeauna pe alternativa la ”surprize neplăcute”. Restul e poveste (ca să nu spun altceva).