I-as explica dnei Alina Stan, yoxo lead, plecand de la articolul din start-up, urmatoarele:
- nu are cum sa fie yoxo numar principal, cel putin in prezent, deoarece suportul care se face prin aplicatie nu este niciodata in timp real, nu este telefonic, nu poti rezolva nici o problema imediat, fie ea de plati, de card, de afisare incorecta a informatiilor in aplicatie, etc;
- fiind un suport atat de slab, un abonament cu roaming, daca ai vrea, nu ai cum sa-l activezi pe loc deoarece ei NU emit facturi inainte de data aia de facturare de la 30 zile;
- neavand nici o optiune de suport in timp real, intr-o situatie critica, cand cineva are nevoie urgent de suportul si ajutorul lor, poate sa dea ortu' popii linistit, ca suportul yoxo este ca si inexistent:
- am observat ca primesc o notificare cand mi se raspunde in yoxo... dau click pe notificare si imi deschide pagina principala a aplicatiei; nu ma duce in help, nu apare nici o bulina macar pe help, care sa indice ca ar fi un mesaj ceva...
- ca sa nu se mai sperie dna Alina Stan ca oamenii totusi nu inchid abonamentele, ii comunic ca am inchis eu 2, chiar azi. Adica pa. Mi-am dat seama ca tineam doua numere yoxo de back-up in conditiile in care celelalte abonamente principale de pe digi merg fara sa am batai de cap. Iar daca as vrea sa contactez suportul digi, o pot face oricand, gratuit, la orice ora, de pe mobil sau de pe orice alt telefon.
- cand veti reusi sa afisati mai multe abonamente active si inactive in pagina, cand veti "reveni cu apel in 3 zile lucratoare" si chiar sa aveti o rezolvare, nu un apel inutil, cand veti avea suport, nu struto-camila asta pe care totusi va place s-o denumiti "suport", atunci poate o sa reactivez 1 numar...
- pana atunci... bye