- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-10-2022 12:56 PM - editat ultima oară la 11-10-2022 02:45 PM de DanielaH
Salutare!
Mi se pare incredibil de slab serviciul clienti de la Yoxo. Din cauza unei defectiuni la iphone sunt obligat sa folosesc un telefon samsung fara esim si de 4h incerc sa dau de cineva de la yoxo sa ma ajute cu activarea unui sim blank.
Nu am niciun raspuns si am si nevoie de numarul de telefon sa fie activ.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 06:26 AM
Buna dimineata! Am luat legatura, pana la urma s-a rezolvat intr-un shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-10-2022 01:04 PM
Din pacate, asta este unul din neajunsurile unui sistem bazat doar pe ... consultanta la distanta. Ai pe cineva cu un abonament (sau cartela) Orange sa suni la 300 sau sa suni la 0374.300.300 (de pe orice numar din lume)?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-10-2022 02:27 PM
Multumesc, voi suna pe nr 0374300300. La 300 am incercat dar meniul interactiv mai are multe pana sa fie eficient.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-10-2022 02:47 PM
@RianAV ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 06:26 AM
Buna dimineata! Am luat legatura, pana la urma s-a rezolvat intr-un shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 12:35 PM
@RianAV ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați în aceeași situație.
