Sotia mea are abonament Yoxo, (recomandat de mine) din luna August. In primele 2 luni a functionat plata automata a abonamentului de pe card. Ieri nu a functionat plata automata a abonamentului. Am incercat sa platesc din aplicatia Yoxo spune "Eroare de sistem. Transactia a esuat. Te rugam sa incerci din nou". Am schimbat cardul, am "platit" 1 RON tranzactie temporara, aceeasi eroare la plata abonamentului. Am sters cache si datele aplicatiei Yoxo, dezinstalare/reinstalare aplicatie, aceeasi eroare la plata abonamentului dupa reinstalarea aplicatiei. Am pus din nou cardul initial, am "platit" 1 RON tranzactie temporara (deci cardul functioneaza), aceeasi eroare la plata abonamentului. Am scris mesaj in aplicatia Yoxo catre "relatii cu clientii", scrie "sunt foarte multe mesaje si termenul de raspuns este 72 de ore". Maine singurul abonament al sotiei va fi suspendat. Suntem foarte suparati, Orange/Yoxo nu-si respecta propriul contract de 6 pagini, ne gandim sa ne adresam catre ANPC.