anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere de la eSIM la cartela pentru YOXO

RianAV
Junior

Salutare!

Mi se pare incredibil de slab serviciul clienti de la Yoxo. Din cauza unei defectiuni la iphone sunt obligat sa folosesc un telefon samsung fara esim si de 4h incerc sa dau de cineva de la yoxo sa ma ajute cu activarea unui sim blank.

Nu am niciun raspuns si am si nevoie de numarul de telefon sa fie activ.

1 Soluţie acceptată‚

Buna dimineata! Am luat legatura, pana la urma s-a rezolvat intr-un shop. 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Pololica
Maestru

Din pacate, asta este unul din neajunsurile unui sistem bazat doar pe ... consultanta la distanta. Ai pe cineva cu un abonament (sau cartela) Orange sa suni la 300 sau sa suni la 0374.300.300 (de pe orice numar din lume)?

Multumesc, voi suna pe nr 0374300300. La 300 am incercat dar meniul interactiv mai are multe pana sa fie eficient.

 

 

DanielaH
Moderator

@RianAV ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Buna dimineata! Am luat legatura, pana la urma s-a rezolvat intr-un shop. 

DanielaH
Moderator

@RianAV ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați în aceeași situație.