la 19-08-2024 08:30 AM - editat ultima oară la 19-08-2024 10:46 AM de DanielaH
Buna, folosesc serviciile YOXO si ieri mi-a fost furat telefonul. Vreau sa suspend serviciile si sa mi se emita o alta cartela cu acelasi numar. Am lasat mesaje si ieri si azi pe Yoxo Messenger dar nu raspunde nimeni. Aveti idee daca messengerul functioneaza si cum as putea sa inchid cartela si sa mi se emita alta noua?
la 19-08-2024 08:57 AM
Bună,
Va trebui să mergi într-un magazin Orange.
https://www.yoxo.ro/help/ce-fac-daca-am-pierdut-telefonul-sau-mi-a-fost-furat/
la 19-08-2024 09:01 AM
@CC2: Bun venit în Comunitate. Din păcate vei putea obține un SIM nou doar într-un magazin OrangeShop.
Ai detalii aici: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/
O alternativă ar fi fost eSIM, dar posibil să nu mai ai seria SIM-ului vechi.....
la 19-08-2024 09:05 AM
Buna,
De ce nu te loghezi pe contul yoxo de pe un alt telefon ai suspenzi numărul respectiv.
https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/
https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
la 20-08-2024 09:35 AM
@CC2, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor