la 07-05-2023 08:57 PM
la 07-05-2023 09:05 PM
Bun venit in Comunitate!!!
Poti sa ne dai detalii? Ce anume doresti sa afli?
la 07-05-2023 10:15 PM
Sunt titularul a doua abonamente Yoxo-unul al meu,unul al fiului meu.In luna aprilie mi-am schimbat cardul de plati curente de pe care Orange debita plata celor doua abonamente.Mi-am schimbat cardul in aplicatia Yoxo de pe telefonul meu,mi-a confirmat cardul prin debitare cu 1 leu si virare inapoi,iar pe 23 aprilie mi-a debitat cardul cu 2x19 lei pentru cele doua abonamente.Eu am stat linistit pana azi,cand abonamentul fiului meu a fost suspendat pe motiv de neplata.Am comunicat pe chat-ul Yoxo situatia,atasand capturi de ecran dupa istoricul retragerilor de pe card,dar n-am primit nici un raspuns.Satul sa mai astept,am intrat in aplicatia Yoxo de pe telefonul fiului,am schimbat cardul de plata si surpriza-dupa confirmare,Orange a retras inca 19 lei de pe card si situatia s-a rezolvat.Acum cum ramane cu cei 19 lei retrasi anterior-cine mi-i da inapoi?Curat murdar,coane Orange si nene Yoxo!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor