anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange ia tot mai puternic urmele Vodafone

Anonim
Neaplicabil

În data de Miercuri, 26 Aprilie 2023, orele 17:30, am inițiat o cerere de portare a număr Prepay Vodafone în rețeaua Orange, tot la Prepay. Angajatul a completat perfect cererea de portare și, într-adevăr, momentul inițial (și efectiv) al portării era Vineri, 28 Aprilie 2023 orele 14:00. Momentul final al portării, acela însă niciodată nu a avut vreo importanță, a fost Marți, 2 Mai 2023 orele 14:00, întrucât Luni a fost liber, 1 Mai 2023. Joi, 27 Aprilie 2023, nu am primit ca în anii trecuți sms de la Orange cum că portarea se va efectua Vineri, 28 Aprilie 2023. Foarte curios, Vineri 28 Aprilie 2023 orele 14:40 numărul meu era tot în rețeaua Vodafone iar cartela Orange încă mai ținea numărul de Orange provizoriu alocat pentru portare. Am sunat la Serviciul Clienți Orange și mi-au transmis că sistemele Orange au refuzat portarea întrucât a fost inițiată în afara orelor de program. FALS! Am sunat iarăși și mi s-a comunicat că e problemă ce nu ține de ANCOM și de restul operatorilor, ci pur și simplu există o disfuncție majoră consemnată deja, majoritatea numerelor de telefon sunt portate cu mare întârziere în rețeaua Orange însă cele mai multe portări efectiv eșuează! Am mers azi la un Orange Shop ca să inițiez o nouă portare. Mi s-a spus că nu mi se poate garanta reușita portării în 3 zile sau chiar deloc, sau că va trebui să aștept chiar și 7-10 zile. Asta în cazul în care sistemele Orange nu vor respinge iarăși cererea de portare. Nu am mai inițiat o cerere nouă. M-am ales și cu 30 de lei pierduți în data de 26 Aprilie 2023 Acesta este un lucru extrem de grav: măreața companie Orange România este momentan eminamente incapabilă să primească numere de telefon noi în rețeaua sa!

3 Răspunsuri 3

Anonim
Neaplicabil

Nu neg ca ar putea fi probleme cu sistemul intern, dar nu cred ca ar lasa Orange sau alt operator posibilitatea de a nu primi clienti noi in retea. Tocmai asta e si interesul fiecaruia.

Probabil angajatul/a din magazin nu ti-a completat corect cererea sau nu a setat o fereastra de timp corespunzatoare pentru portare.

Eu iti recomand varianta de acasa, online, prin portarea catre Yoxo si alegi chiar tu si data, dar si detaliile, iar astfel eviti si sa platesti degeaba si deplasarile. Daca nu vrei sa ramai pe Yoxo dupa portare, treci din aplicatie numarul pe PrePay si aia e.

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @Anonim !

Colegii din magazin îți pot reface cererea de portare fără să achiziționezi o nouă cartelă PrePay. Poți să ne oferi mai multe detalii? În ce magazin Orange ai fost pentru portare?

 

Anonim
Neaplicabil

Am fost la magazinul de pe strada Nicolae Bălcescu numărul 1 AB din Municipiul Bacău. Dar nu cred că se mai poate, întrucât nu mai dețin foaia procesului de portare. Iar numărul provizoriu pentru portare, 0750885520 l-a trecut experimental în Yoxo după confirmarea eșuării portării, apoi am renunțat la Yoxo renunțând definitiv la numărul de telefon 0750885520 pe care l-a trimis direct în centrala Orange ca număr nealocat.