la 16-08-2024 12:32 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 09:02 AM de DanielaH
Buna ziua nu mai pot intra in contul
meu ieri am sters aplicatia my orange si odata cu ea vad ca mi sa sters tot din yoxo am facut iar cu acelasi mail dar nici o sansa nu pot accesa nimic zice ca am deja nr portat si aveam 5 numere in cont , daca ma poate ajuta cineva , va multumesc
la 21-08-2024 04:49 PM
Vă confirmăm că ștergerea contului My Orange implică și ștergerea contului YOXO. Pentru a evita astfel de situații, în momentul solicitării ștergerii contului, primiți automat un mesaj de avertizare (screenshot mai jos).
Pentru a recupera contul YOXO, trebuie să solicitați trecerea numerelor afectate pe PrePay, după care acestea vor putea fi reactivate pe YOXO. Totuși, această acțiune va duce la pierderea beneficiilor existente.
Colegii lucrează la îmbunătățirea acestui proces.
la 20-08-2024 02:38 PM
Ei pur si simplu au o solutie si unica : sa iti inchizi ambele conturi ! De ce ? Doar ca nu sunteti in stare sa va setati aplicatia ? Si ma rog de cat contul Yoxo este acelasi cu MyOrange ? Eu cand am facut ambele abonamente erau conturi separate ? Au trimis vreo notificare ca vor fuziona conturile cu MyOrange ? Eu nu imi amintesc …
la 20-08-2024 02:41 PM
Ai putea incerca varianta asta insa nu a fost testata și este necesar sa ai un abonament activ.
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-adaug-un-alt-abonament-yoxo-existent-in-contul-meu-yoxo/
la 20-08-2024 02:44 PM
la 20-08-2024 02:47 PM
Înseamnă că sau șters și datele de utilizator (profil)?
la 20-08-2024 02:49 PM
Eu efectiv nu inteleg de cand au fuzionat conturile MyOrange si Yoxo ? Nu am primit nicio notificare ! Erau 2 conturi total separatr
la 20-08-2024 02:50 PM
Aveai parole separate?
20-08-2024 03:00 PM - editat 20-08-2024 03:00 PM
Poți face o sugestie de îmbunătățire și poate cineva din partea Orange va observa.
Trebuie specificat că la ștergerea contului my Orange se vor șterge și datele de utilizator (profil) yoxo ca atenționare pentru cei care folosesc datele de logare my Orange și pentru contul yoxo.
Insa cred că au învățat din aceste cazuri și vor lua masuri pe viitor.
la 20-08-2024 02:51 PM
Sa rezolvat ma trecut pe cartela si dupa am facut din nou yoxo pe alti bani ca sa pierdut tot ce aveam
16-08-2024 04:23 PM - editat 16-08-2024 04:24 PM
Salut,
Yoxo este Orange. Login-ul este acelasi. Daca stergi contul My Orange, automat nu te mai poti loga nici in Yoxo.
La recrearea contului, evident ca nu mai ai asociat niciun numar, pentru ca te vede ca user nou. Nu mai exista asocierea intre acel ID si contul Orange anterior.
Solutia, pe termen scurt, din pacate este una singura: chat-ul.
Pe termen lung, iti recomand mai degraba serviciile Prepay. In caz ca ai probleme, macar te poti duce intr-un magazin, sau poti suna (2 apeluri pe luna gratuit). Si acolo se va intampla acelasi lucru daca iti stergi contul, dar poti adauga foarte usor numerele la loc.
Apropos. Ai mai putea incerca o chestie...
Daca tot ai acces in My Orange (e acelasi cont si pentru My Orange si pentru Yoxo), ai putea incerca sa asociezi numarul de acolo. Poate iti apare ulterior si in Yoxo (Doamne ajuta!).
Ma refer la sectiunea de aici. Asta pentru varianta web/desktop. Sau din aplicatia My Orange > Altele > Alege Serviciu > Butonul de + din coltul din dreapta jos.
Vezi daca merge asa.
la 16-08-2024 04:41 PM
@Lauflorinalex bine ai venit în Comunitatea Orange! Confirmăm ceea ce au spus și membrii Comunității - pentru clienții YOXO, ștergerea contului online My Orange va duce și la ștergerea contului cu care se autentifică în YOXO.
Am comunicat situația ta colegilor și vom reveni cu un răspuns.
la 20-08-2024 02:19 PM
Care este modalitatea de rezolvare ? Si eu am aceeasi problema si mi-au propus sa imi inchid ambele conturi detinute la ei … cum este posibil asa ceva ?
la 21-08-2024 04:49 PM
Vă confirmăm că ștergerea contului My Orange implică și ștergerea contului YOXO. Pentru a evita astfel de situații, în momentul solicitării ștergerii contului, primiți automat un mesaj de avertizare (screenshot mai jos).
Pentru a recupera contul YOXO, trebuie să solicitați trecerea numerelor afectate pe PrePay, după care acestea vor putea fi reactivate pe YOXO. Totuși, această acțiune va duce la pierderea beneficiilor existente.
Colegii lucrează la îmbunătățirea acestui proces.
la 21-08-2024 04:57 PM
O sa vedem ce spune si ANPC in aceasta privinta ... deja am depus plangerea ! De ce sa pierd beneficiile doar pentru cei de la IT nu sunt in stare sa optimizeze aplicatia !!! Este de neconceput acest lucru
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor