anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Stergerea contului My Orange duce la stergerea contului yoxo

Lauflorinalex
Junior

Buna ziua nu mai pot intra in contul

meu ieri am sters aplicatia my orange si odata cu ea vad ca mi sa sters tot din yoxo am facut iar cu acelasi mail dar nici o sansa nu pot accesa nimic zice ca am deja nr portat si aveam 5 numere in cont , daca ma poate ajuta cineva , va multumesc

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Vă confirmăm că ștergerea contului My Orange implică și ștergerea contului YOXO. Pentru a evita astfel de situații, în momentul solicitării ștergerii contului, primiți automat un mesaj de avertizare (screenshot mai jos).

MihaelaA_0-1724247987638.jpeg

Pentru a recupera contul YOXO, trebuie să solicitați trecerea numerelor afectate pe PrePay, după care acestea vor putea fi reactivate pe YOXO. Totuși, această acțiune va duce la pierderea beneficiilor existente.

Colegii lucrează la îmbunătățirea acestui proces.

Vizualizare soluţie în postul original

42 Răspunsuri 42

Ei pur si simplu au o solutie si unica : sa iti inchizi ambele conturi ! De ce ? Doar ca nu sunteti in stare sa va setati aplicatia ? Si ma rog de cat contul Yoxo este acelasi cu MyOrange ? Eu cand am facut ambele abonamente erau conturi separate ? Au trimis vreo notificare ca vor fuziona conturile cu MyOrange ? Eu nu imi amintesc …

Anonim
Neaplicabil

Ai putea incerca varianta asta insa nu a fost testata și este necesar sa ai un abonament activ.

https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-adaug-un-alt-abonament-yoxo-existent-in-contul-meu-yoxo/ 

F47D9243-2532-410B-B2D5-D8D57492EB38.jpeg

Anonim
Neaplicabil

Înseamnă că sau șters și datele de utilizator (profil)?

Eu efectiv nu inteleg de cand au fuzionat conturile MyOrange si Yoxo ? Nu am primit nicio notificare ! Erau 2 conturi total separatr

Anonim
Neaplicabil

Aveai parole separate?

Anonim
Neaplicabil

Poți face o sugestie de îmbunătățire și poate cineva din partea Orange va observa.

Trebuie specificat că la ștergerea contului my Orange se vor șterge și datele de utilizator (profil) yoxo ca atenționare pentru cei care folosesc datele de logare my Orange și pentru contul yoxo.

Insa cred că au învățat din aceste cazuri și vor lua masuri pe viitor.

Sa rezolvat ma trecut pe cartela si dupa am facut din nou yoxo pe alti bani ca sa pierdut tot ce aveam

arsradu
#StarMember

Salut,

Yoxo este Orange. Login-ul este acelasi. Daca stergi contul My Orange, automat nu te mai poti loga nici in Yoxo.

La recrearea contului, evident ca nu mai ai asociat niciun numar, pentru ca te vede ca user nou. Nu mai exista asocierea intre acel ID si contul Orange anterior.

Solutia, pe termen scurt, din pacate este una singura: chat-ul.

Pe termen lung, iti recomand mai degraba serviciile Prepay. In caz ca ai probleme, macar te poti duce intr-un magazin, sau poti suna (2 apeluri pe luna gratuit). Si acolo se va intampla acelasi lucru daca iti stergi contul, dar poti adauga foarte usor numerele la loc.

Apropos. Ai mai putea incerca o chestie...

Daca tot ai acces in My Orange (e acelasi cont si pentru My Orange si pentru Yoxo), ai putea incerca sa asociezi numarul de acolo. Poate iti apare ulterior si in Yoxo (Doamne ajuta!).

Ma refer la sectiunea de aici. Asta pentru varianta web/desktop. Sau din aplicatia My Orange > Altele > Alege Serviciu > Butonul de + din coltul din dreapta jos.

Vezi daca merge asa.

Client Orange

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@Lauflorinalex bine ai venit în Comunitatea Orange! Confirmăm ceea ce au spus și membrii Comunității - pentru clienții YOXO, ștergerea contului online My Orange va duce și la ștergerea contului cu care se autentifică în YOXO.

Am comunicat situația ta colegilor și vom reveni cu un răspuns.

Care este modalitatea de rezolvare ? Si eu am aceeasi problema si mi-au propus sa imi inchid ambele conturi detinute la ei … cum este posibil asa ceva ? 

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Vă confirmăm că ștergerea contului My Orange implică și ștergerea contului YOXO. Pentru a evita astfel de situații, în momentul solicitării ștergerii contului, primiți automat un mesaj de avertizare (screenshot mai jos).

MihaelaA_0-1724247987638.jpeg

Pentru a recupera contul YOXO, trebuie să solicitați trecerea numerelor afectate pe PrePay, după care acestea vor putea fi reactivate pe YOXO. Totuși, această acțiune va duce la pierderea beneficiilor existente.

Colegii lucrează la îmbunătățirea acestui proces.

O sa vedem ce spune si ANPC in aceasta privinta ... deja am depus plangerea ! De ce sa pierd beneficiile doar pentru cei de la IT nu sunt in stare sa optimizeze aplicatia !!! Este de neconceput acest lucru