la 12-08-2025 12:53 PM - editat ultima oară la 12-08-2025 01:21 PM de DanielaH
am încercat azi sa îmi cumpăr un esim in aplicație, l-am instalat in telefon și am realizat după 10 minute ca nu mai am nevoie de el si l-am deconectat din setari dar din păcate numărul meu Sim nu mai merge, pur si simplu nu reușesc sa ma conectez cu el
De asemenea, vad pe profil in aplicație ca sub numărul meu de telefon scrie esim dar in setări apare ca si sim si nu îmi dau seama ca pot sa fac acum
la 12-08-2025 01:18 PM
Tu ai cartela fizica in telefon, dar ea nu mai e activa, e inutila. S-a dezactivat cand ai trecut pe eSIM. Apoi ai dezactivat si eSIM-ul, asa ca ai ramas fara acces la acel numar, de aceea apare ca SIM1 nu mai functioneaza. Nu mai ai semnal decat pt apeluri la 112. E ca si cum ai fi pierdut/s-ar fi deteriorat SIM-ul, asa ca trebuie sa mergi intr-un Orange Shop, ca sa primesti o alta cartela fizica.
la 12-08-2025 12:59 PM
Salutare!
Odată ce ai trecut la esim, sim-ul clasic se dezactivează.
Pentru a reveni la sim-ul fizic ai detalii mai jos:
"Cum poți trece de la eSIM la cartelă SIM clasică pentru abonamentul YOXO
Dacă ai deja un eSIM activat pe abonamentul tău YOXO și dorești să revii la o cartelă SIM clasică, trebuie să urmezi acești pași:
Acest proces nu poate fi realizat online sau din aplicația YOXO, ci doar în magazin Orange."
la 12-08-2025 01:02 PM
Mulțumesc de răspuns, dar eu am cartela fizica in telefon si întotdeauna am avut-o de asta nici nu înțeleg de ce in setări apare Sim dar in aplicație e Esim
la 12-08-2025 01:09 PM
Să înțeleg că ai activat un esim nou (un nou număr) diferit de simul fizic vechi (număr vechi). Sim-ul fizic vechi functioneaza daca îl introduci într-un alt telefon sau in slotul 2 al telefonului?
Ideea este că dacă ai trecut numărul vechi la esim, întoarcerea la varianta clasica (SIM fizic) se face doar într-un magazin Orange.
la 12-08-2025 01:17 PM
Salutare!
Dacă ai activat un esim pe numărul vechi, sim-ul fizic se dezactivează automat. Pentru revenirea la sim-ul fizic, trebuie să mergi la un magazin Orange.
Baftă!
la 12-08-2025 01:18 PM
Tu ai cartela fizica in telefon, dar ea nu mai e activa, e inutila. S-a dezactivat cand ai trecut pe eSIM. Apoi ai dezactivat si eSIM-ul, asa ca ai ramas fara acces la acel numar, de aceea apare ca SIM1 nu mai functioneaza. Nu mai ai semnal decat pt apeluri la 112. E ca si cum ai fi pierdut/s-ar fi deteriorat SIM-ul, asa ca trebuie sa mergi intr-un Orange Shop, ca sa primesti o alta cartela fizica.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor