anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cod pin yoxo

Stefan34
Junior

Salut!

Încerc sa ma portez de la digi la yoxo însă nu merge,acel cod PIN prin sms nu îl primesc,am încercat sa repornesc telefonul,sa dezinstalez aplicația,Însă fără folos,are cineva idee ce ar trebui sa fac ?

8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember

@Stefan34: Dacă SIMul de Digi este configurat corect și funcțional pentru primirea de SMS, atunci acel cod de validare a numărului care se dorește a fi portat trebuie să îl poți primi. Dacă nu îl primești în maxim 2 minute, reîncearcă transmiterea acelui cod din aplicația Yoxo și asigură-te că numărul este scris corect.

Te așteptăm cu vești bune.

Este configurat corect,din păcate nu am rezolvat nimic,mâine voi suna la digi.

MihaiC99
Specialist

Salut!

Uneori mai apar și întârzieri în ceea ce privește primirea sms-ului cu codul pin. Încearcă după o pauză de câteva ore. Asigurate de asemenea că numărul introdus este cel corect.

Daca tot nu reușești contactează atât Digi cât și Yoxo pentru suport.

Yoxo prin chat din aplicație pentru a vedea in sistem daca exista o solicitare din partea nr tau. Digi pentru a vedea dacă accesul la sms premium este restricționat într-un fel.

Sper sa reușești!

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Stefan34 . S-a rezolvat situația descrisă? 

Din păcate nu,am hotărât sa sun mâine la cineva de la digi,sa ii spun situația.

Poți încerca și azi, uneori, astfel de probleme legate de SMS-uri apar în weekend. Ulterior poți contacta și Digi.

Stefan34
Junior

Astăzi am primit sms ul cu pinul,s a rezolvat problema mulțumesc tuturor celor care au venit cu o soluție!

Mulțumim și noi pentru confirmare! ne bucurăm că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.