la 14-06-2025 03:48 PM - editat ultima oară la 16-06-2025 08:58 AM de DanielaH
Salut!
Încerc sa ma portez de la digi la yoxo însă nu merge,acel cod PIN prin sms nu îl primesc,am încercat sa repornesc telefonul,sa dezinstalez aplicația,Însă fără folos,are cineva idee ce ar trebui sa fac ?
la 14-06-2025 04:46 PM
@Stefan34: Dacă SIMul de Digi este configurat corect și funcțional pentru primirea de SMS, atunci acel cod de validare a numărului care se dorește a fi portat trebuie să îl poți primi. Dacă nu îl primești în maxim 2 minute, reîncearcă transmiterea acelui cod din aplicația Yoxo și asigură-te că numărul este scris corect.
Te așteptăm cu vești bune.
la 15-06-2025 08:22 PM
Este configurat corect,din păcate nu am rezolvat nimic,mâine voi suna la digi.
la 14-06-2025 05:06 PM
Salut!
Uneori mai apar și întârzieri în ceea ce privește primirea sms-ului cu codul pin. Încearcă după o pauză de câteva ore. Asigurate de asemenea că numărul introdus este cel corect.
Daca tot nu reușești contactează atât Digi cât și Yoxo pentru suport.
Yoxo prin chat din aplicație pentru a vedea in sistem daca exista o solicitare din partea nr tau. Digi pentru a vedea dacă accesul la sms premium este restricționat într-un fel.
Sper sa reușești!
la 15-06-2025 08:18 PM
Salut, @Stefan34 . S-a rezolvat situația descrisă?
la 15-06-2025 08:21 PM
Din păcate nu,am hotărât sa sun mâine la cineva de la digi,sa ii spun situația.
la 16-06-2025 08:46 AM
Poți încerca și azi, uneori, astfel de probleme legate de SMS-uri apar în weekend. Ulterior poți contacta și Digi.
la 16-06-2025 01:05 PM
Astăzi am primit sms ul cu pinul,s a rezolvat problema mulțumesc tuturor celor care au venit cu o soluție!
la 16-06-2025 01:07 PM
Mulțumim și noi pentru confirmare! ne bucurăm că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor