Bun, deci, pana la urma n-ai rezolvat problema cu eSIM-ul, dar ai reusit sa-ti iei un SIM fizic cu numarul tau vechi...acum portat pe Yoxo? Am inteles bine?
Pana la urma, care a fost problema? Faptul ca ai sters tu nr din telefon...? Sau altceva?
Am uitat sa mentionez ca nu sunt utilizator de Yoxo, asa ca, toate chestiile astea sunt cat se poate de noi pentru mine. :))
La un moment dat am fost si eu curios de chestia asta cu Yoxo, dar vazand cate chestii nu sunt incluse, si cata lume are probleme cu el, am zis: raman la prepaid, ca e mai bine.
🙂
Personal, inca nu-i vad rostul. Dar binenteles, asta e doar parerea mea. Adica, daca vrei abonament (nu stiu de ce ai vrea asta), fa-ti abonament normal. Daca vrei sa platesti mai putin si sa nu fii legat de un contract pe 12/24 de luni (ceea ce inteleg perfect), treci frumos pe prepaid. Yoxo, din cate am putut eu sa vad, e un fel de struto-camila intre un abonament normal si un prepaid. Si nu pare sa fie foarte bun nici la una, nici la cealalta.
Si problema nu e ca e 100% digital. Asta e partea buna. Partea mai putin buna, e ca aplicatia aia, probabil in dorinta de a simplifica lucrurile, e atat de simpla incat e incompleta. Si cu suportul in pioneze, dupa cum ai vazut si tu, devine extrem de greu sa rezolvi o problema. Nu pare sa fi fost gandita prea mult, sau prea bine, motiv pentru care ai si avut problema asta.
Client Orange