anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Setare cartela Yoxo pt.un Smartwach

Gabi_Stef
Junior

Buna ziua!

Am achitionat un Smartwach pentru un copil, model FOREVER KW-60 Call Me 2, si nu reusesc sa setez internetul pe acest ceas,deşi am urmat toti pasii precizati in manualul de utilizare(https://ro.manuals.plus/forever/kw-60-call-me-2-smartwatch-manual).Va rog sa ma ajutati in remedierea acestei situatii.

Ganduri bune,tuturor!

1 Soluţie acceptată‚

Buna seara şi la multi ani!

Am primit mesajul dumneavoastra si pot sa va spun ca pot suna de pe acest smartwach,deci are semnal telefonic.Ba mai mult am vorbit cu un operator Orange care mi-a transmis, ca la ei, apare cu internetul activat.Aplicatia utilizata pentru a conecta ceasul copilului cu telefonul este Forever Kidscare conform recomandarii din manualul smartwach-ului.Vazand ca nu am semnalul de internet activ pe ceas, am trimis un SMS cu nr. cu urmatoarele date : pw,12345,ts# de la care nu am primit initial nici un mesaj insa dupa ce am scos cartela din smartwach si am introdus-o intr-un telefon am primit cateva date la care atasez imaginea de mai jos.Am observat ca acesată cartela are semnal de net atunci cand este in telefon si nu in ceas iar cand incerc sa ma conectez la acesta din urma,aplicatia dedicata imi transmite ca nu gaseste dispozitivul sau acesta este oprit.Ma gandesc ca poate este vorba apn sau IMEI-ul ale cartelei insa nu stiu cum sa fac aceste mofificari,daca sunt necesare,in setarile cartelei sau ale aplicatiei.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Cartela functioneaza intr-un telefon? Ce setari ai facut pe ceas?

Personal n-am incercat niciodata un ceas de genul asta, asa ca nu stiu cu siguranta cum se seteaza. De asemenea, nu sunt client Yoxo. Deci, daca e ceva diferit la Yoxo fata de Orange, din punctul asta de vedere...nu stiu.

Setarile se fac dintr-o aplicatie dedicata? Poti cumva sa faci o captura de ecran si sa o incarci aici, sa vedem ce informatii iti cere? M-am uitat si eu un pic meste manualul de mai sus, dar nu pot sa zic ca m-a lamurit prea tare.

Client Orange

Buna ziua şi la multi ani!

Am primit mesajul dumneavoastra si pot sa va spun ca pot suna de pe acest smartwach,deci are semnal telefonic.Ba mai mult am vorbit cu un operator Orange care mi-a transmis, ca la ei, apare cu internetul activat.Aplicatia utilizata pentru a conecta ceasul copilului cu telefonul este Forever Kidscare conform recomandarii din manualul smartwach-ului.Vazand ca nu am semnalul de internet activ pe ceas, am trimis un SMS cu nr. cu urmatoarele date : pw,12345,ts# de la care nu am primit initial nici un mesaj insa dupa ce am scos cartela din smartwach si am introdus-o intr-un telefon am primit cateva date la care atasez imaginea de mai jos.Am observat ca acesată cartela are semnal de net atunci cand este in telefon si nu in ceas iar cand incerc sa ma conectez la acesta din urma,aplicatia dedicata imi transmite ca nu gaseste dispozitivul sau acesta este oprit.Ma gandesc ca poate este vorba apn sau IMEI-ul ale cartelei insa nu stiu cum sa fac aceste mofificari,daca sunt necesare,in setarile cartelei sau ale aplicatiei.

Multumesc frumos anticipat pentru orice sfat sau ajutor din partea dumneavostra!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

La Setari, in aplicatie, avem undeva setari de net?

Ca idee, APN-ul ar trebui sa fie “net” (fara username, fara password)

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Gabi_Stef: În mod normal, cu configurarea descrisă în manual ar trebui să fie funcțional. Ai introdus toate datele aferente APNului? Dacă nu, atunci ai încercat și un profil similar cu cel din telefon? Săgețile care sugerează traficul de date apar sau nu? Revizuiește detaliile și revino cu feedback.

Buna seara şi la multi ani!

Am primit mesajul dumneavoastra si pot sa va spun ca pot suna de pe acest smartwach,deci are semnal telefonic.Ba mai mult am vorbit cu un operator Orange care mi-a transmis, ca la ei, apare cu internetul activat.Aplicatia utilizata pentru a conecta ceasul copilului cu telefonul este Forever Kidscare conform recomandarii din manualul smartwach-ului.Vazand ca nu am semnalul de internet activ pe ceas, am trimis un SMS cu nr. cu urmatoarele date : pw,12345,ts# de la care nu am primit initial nici un mesaj insa dupa ce am scos cartela din smartwach si am introdus-o intr-un telefon am primit cateva date la care atasez imaginea de mai jos.Am observat ca acesată cartela are semnal de net atunci cand este in telefon si nu in ceas iar cand incerc sa ma conectez la acesta din urma,aplicatia dedicata imi transmite ca nu gaseste dispozitivul sau acesta este oprit.Ma gandesc ca poate este vorba apn sau IMEI-ul ale cartelei insa nu stiu cum sa fac aceste mofificari,daca sunt necesare,in setarile cartelei sau ale aplicatiei.

Gabi_Stef
Junior

Buna ziua şi la multi ani!

Am primit mesajul dumneavoastra si pot sa va spun ca pot suna de pe acest smartwach,deci are semnal telefonic.Ba mai mult am vorbit cu un operator Orange care mi-a transmis, ca la ei, apare cu internetul activat.Aplicatia utilizata pentru a conecta ceasul copilului cu telefonul este Forever Kidscare conform recomandarii din manualul smartwach-ului.Vazand ca nu am semnalul de internet activ pe ceas, am trimis un SMS cu nr. cu urmatoarele date : pw,12345,ts# de la care nu am primit initial nici un mesaj insa dupa ce am scos cartela din smartwach si am introdus-o intr-un telefon am primit cateva date la care atasez imaginea de mai jos.Am observat ca acesată cartela are semnal de net atunci cand este in telefon si nu in ceas iar cand incerc sa ma conectez la acesta din urma,aplicatia dedicata imi transmite ca nu gaseste dispozitivul sau acesta este oprit.Ma gandesc ca poate este vorba apn sau IMEI-ul ale cartelei insa nu stiu cum sa fac aceste mofificari,daca sunt necesare,in setarile cartelei sau ale aplicatiei.

Multumesc frumos anticipat pentru orice sfat sau ajutor din partea dumneavostra!

Salut, ai rezolvat problema cu configurarea ceasului?