- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2023 04:19 PM
Mi-e foarte greu sa cred ceea ce se intampla. Dar se pare ca e adevarat.
Conform celor spuse aici, https://www.yoxo.ro/help/pot-schimba-adresa-email-asociata-contului-yoxo/
adresa de email se poate schimba usor.
Lucru complet neadevarat. Am fost indrumat sa merg in contul meu orange, in setari, insa aici nu ai voie sa accesezi niciun link (acum esti yoxo).
Revenind la chatul yoxo, mi s a transmis sa anulez abonamentul yoxo (pierzand benefiicile, si avand numarul meu si al sotiei pe acelasi cont), sa trec din nou la prepay, sa ma loghez pe portal la orange, sa schimb mailul, dupa care sa revin la abonament yoxo.
Mi s a parut incredibil ceea ce citeam... insa repet fraza din start, se pare ca e adevarat.
Orange/yoxo, haideti sa va adunati putin, zic. Nu cer ceva anormal, pana si cele mai slabe servicii ofera update de email in cateva secunde, chiar trebuie sa trecem prin asa ceva?
Va rog cineva sa ma asiste in problema actuala.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2023 12:26 PM
Se pare ca dupa un 1 an, ati reusit sa activati un modal cu update date personale.
Huge milestone! Felicitari!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2023 08:19 AM
Salut și bun venit în Comunitate!
Vom ruga și noi colegii să verifice situația ta. Te rog să ne trimiți numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului în mesaj privat.
De asemenea, pentru a evita confuziile, îți sugerăm să-ți schimbi username-ul din Comunitate cu un altul mai relevant. Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2023 01:12 PM
Multumesc, si imi pare rau, nu gasesc unde pot edita username ul.
Am trimis un PM cu datele cerute.
O zi buna
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2023 01:19 PM
Mulțumesc și eu. Am redirecționat către colegii care se ocupă de Yoxo.
Pentru username, click dreapta sus, pe avatar/ Setările mele/ Nume de utilizator.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2023 11:08 AM
Salut din nou!
Am luat legătura cu colegii și mi-au confirmat faptul că în acest moment există o problemă tehnică punctuală ce nu permite accesul la secțiunea de setări de unde se poate schimba adresa de e-mail. Situația este în curs de remediere dar, din păcate, nu avem un estimat de timp.
Dacă nu vei mai avea acces la adresa de e-mail, recomandarea noastră este să procedezi cum ți-au spus colegii de pe chat.
Îmi pare rău pentru această situație. Mulțumim pentru înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-02-2023 12:10 PM
Multumesc.
Prefer sa mai astept. Inca mai pot primi mailuri pe adresa respectiva (am setat email routing in cloudflare), dar sper sa se poata rezolva curand (pana la urma e un lucru trivial, vorbim de o companie serioasa, nu gigi-gsm. Sau?)
O zi buna
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2023 01:38 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2023 08:02 AM
Salut!
Voi întreba din nou colegii și revin. Mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 11:05 AM
Salut din nou!
Din păcate nu am un update pozitiv. Situația este în continuare în atenția colegilor noștri, dar nu avem un termen de rezolvare. În acest moment singura soluție este închiderea numărului și reactivarea pe adresa dorită.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-12-2023 12:26 PM
Se pare ca dupa un 1 an, ati reusit sa activati un modal cu update date personale.
Huge milestone! Felicitari!
