anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare adresa de email pentru un cont Yoxo

aleexz03
Junior
Bună ziua,
Doresc să îmi schimb adresa de email asociată contului meu Yoxo, m-am logat în MyOrange, însă după ce am apăsat logare, mă conectează, însă ulterior îmi apare în fila de căutări... mesajul... A intervenit o eroare.... iar pe ecran, am antetul Orange, cu meniurile și restul paginii este albă. Cum aș putea rezolva această problemă? La chat nu răspunde nimeni, la 300 ei nu pot face nimic, mă trimit pe chat la Yoxo...
Mulțumesc.
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@aleexz03, te-ai logat în aplicația My Orange sau în aplicația Yoxo? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

aleexz03
Junior
Cu contul pe care îl folosesc pentru Yoxo, m-am conectat în MyOrange pentru ca doar aici am întețes că pot schimba adresa de email, excat cum am mai făcut-o și pentru altcineva acum mult timp, însă mie după ce mă loghez îmi apare eroarea atașată în poză.

aleexz03
Junior
Unul din lucrurile pe care nu le înțeleg, de ce pe site yoxo.ro scrie că cei din Chat Yoxo pot schimba adresa de e-mail , însă ei în Chat susțin sus și tare că nu pot.....

DanielaH
Moderator
@aleexz03, ai reușit să schimbi adresa?