Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-10-2021 09:09 PM
Numarul este suspendat pentru neplata, iar cand vreau sa platesc factura imi apare mesajul ca am toate facturile achitate. Avand in vedere ca numarul este folosit de un bolnav de Covid izolat acasa si pentru care este singura modalitate de a da de cineva, problema este foarte grava!!! Aveti o mizerie de aplicatie si a fost cea mai proasta decizie ever cand am recomandat-o. Sa va fie rusine ca scoateti asa ceva pe piata fara sa o testati suficient si va bateti joc de timpul si nervii nostri!!!
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2021 10:15 AM
@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
2 Răspunsuri 2
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2021 10:15 AM
@Cristi13, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectrează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2021 06:34 PM
Multumesc frumos, Daniela, pentru intreaga implicare! Numarul este complet functional acum.
Multa sanatate, tuturor!
