la 03-10-2025 12:57 PM - editat ultima oară la 22-10-2025 01:58 PM de DanielaH
Aveam numarul de telefon inregistrat pe PFA (persoana juridica) si in urma cu 2 saptamani am fost la un magazin Orange si l-am trecut pe persoana fizica. Acum am incercat sa-l trec la Yoxo si in aplicatie primesc mesajul ca nr. nu e eligibil pentru trecerea la abonament Yoxo, fiind inregistrat pe firma.
Care sa fie problema? Ar trebui poate sa treaca o luna de la schimbarea titularului de abonament Orange?
Multumesc pentru ajutor!
la 03-10-2025 01:25 PM
Radu, bun venit în Comunitate!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea întâmpinată?
Ne poți trimite și numărul de telefon și adresa de e-mail în mesaj privat să verificăm cu colegii noștri.
la 03-10-2025 01:34 PM
Multumesc pentru mesaj 🙂
Atasez captura de ecran si voi trimite nr. de telefon in mesaj privat.
la 06-10-2025 09:53 AM
@Radu0422, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
la 06-10-2025 10:00 AM
Nu m-am dus inca la Orange Shop. Poate in vreo 2 saptamani sa ajung 🙂
la 22-10-2025 01:30 PM
Am ajuns la Orange Shop si s-a rezolvat. Se pare ca aparuse o eroare la precedenta incercare de schimbare a titularului. Deh...
la 22-10-2025 01:56 PM
Super! Mulțumim pentru confirmare!
Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor