anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Trecere de la Orange la Yoxo - nr. nu e eligibil pentru trecerea la abonament Yoxo

Radu0422
Începător

Aveam numarul de telefon inregistrat pe PFA (persoana juridica) si in urma cu 2 saptamani am fost la un magazin Orange si l-am trecut pe persoana fizica. Acum am incercat sa-l trec la Yoxo si in aplicatie primesc mesajul ca nr. nu e eligibil pentru trecerea la abonament Yoxo, fiind inregistrat pe firma.

Care sa fie problema? Ar trebui poate sa treaca o luna de la schimbarea titularului de abonament Orange?

Multumesc pentru ajutor!

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Radu, bun venit în Comunitate!

Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea întâmpinată?

Ne poți trimite și numărul de telefon și adresa de e-mail în mesaj privat să verificăm cu colegii noștri.

Radu0422
Începător

Multumesc pentru mesaj 🙂

Atasez captura de ecran si voi trimite nr. de telefon in mesaj privat.

yoxo_err.jpg

 

DanielaH
Moderator

@Radu0422, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.

Nu m-am dus inca la Orange Shop. Poate in vreo 2 saptamani sa ajung 🙂

Radu0422
Începător

Am ajuns la Orange Shop si s-a rezolvat. Se pare ca aparuse o eroare la precedenta incercare de schimbare a titularului. Deh...

Super! Mulțumim pentru confirmare!

Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.