la 10-04-2023 11:45 AM - editat ultima oară la 13-04-2023 08:49 AM de DanielaH
Buna ziua,
Dupa “amenintarile” primite prin intermediul chatului cum ca serviciile imi vor fi suspendate din data de 11 aprilie pentru neplata (mentionez ca plata s-a efectuat in data de 5 iar conform extrasului bancar a fost livrata catre orange pe data de 7) am reincercat plata astazi de 2 ori, de 2 ori finalizandu-se cu o eroare (imagine atasata). Ideea e ca plata s-a efectuat, chiar de 2 ori conform extras bancar dar statusul in aplicatie inca apare ca fiind “in gratie”. Sa inteleg ca serviciile mi se vor suspenda oricum chit ca am platit efectiv de 3 ori aceleasi servicii? Va multumesc
la 10-04-2023 11:53 AM
Salut!
O sa trec peste informatia prezenta (de foarte multe ori) in comunitate cum ca Yoxo are erori la plata, nu pot sa nu te intreb cum de ai informatia ca banii au ajuns la Yoxo? Am avut o plata cu cardul in urma cu vreo 7 ani si, desi pe extras apareau ca fiind platiti la 3 zile dupa ce am dat cu cardul, banii mi s-au intors inapoi pe cont intrucat comerciantul la care platisem nu ii ceruse bancii (chiar ma intrebam de ce am bani pe contul respectiv intrucat il alimentam doar cand trebuia sa fac plati).
Totusi, pe chat ce ti s-a zis cand prezentai dovada platii?
la 10-04-2023 12:05 PM
salutare! Aparent problema este recurenta din moment ce sunt atatea postari pe aici (am descoperit dupa abonare din pacate, altfel nu as mai fi apelat la aceste servicii).
Legat de plata, conform extrasului bancar, tranzactia initiala apare finalizata, iar o confirmare a fost primita in chatul yoxo (ei au precizat ca plata a fost primita dar nu au alocat-o pe cont si au cerut sa se faca refund). Inca astept o solutionare din partea lor, momentan “se verifica” si nu imi pot garanta ca nu mi se vor suspenda serviciile.
In trecut am mai patit ca un comerciant sa retraga de 2 ori suma, dar aceasta a ramas in stadiul de “in procesare” si dupa a revenit in contul meu. In cazul de fata, tranzactia a trecut de stadiul in asteptare deci, finalizata.
la 10-04-2023 12:10 PM
Recomand, pana se stabilizeaza Yoxo, sa stai pe cartela ("prepaid normal") si sa reincarci direct cu optiune de pe un abonament (solutia asta sigur functioneaza intrucat am reincarcat cel putin doi ani unui coleg de munca si nu au fost probleme, nici macar sa ramana, pentru scurt timp, fara resurse).
la 10-04-2023 12:13 PM
Probabil dupa solutionarea problemei o sa trec inapoi pe cartela.
Am trecut la yoxo tocmai din comoditate, plata efectuandu-se automat dar aparent pierd mai mult timp asteptand rezolvari de la chat/reincercari de plata.
la 10-04-2023 12:32 PM
Da, nici eu nu-ti recomand Yoxo (mult mai ok prepay-ul din punctul asta de vedere), tocmai pentru problemele astea, si pentru suportul limitat pe care il ai.
la 10-04-2023 01:04 PM
Ca idee, Yoxo e pentru cei care au un card de pe care sa se faca tranzactiile ("plata facturii"/"reincarcarea" automatizat, fara alte batai de cap), ceea ce mi se pare excelent (cred ca stim cu totii ca sunt destui cartelisti in jurul nostru care uita ziua reincarcarii)
Practica, din pacate, ne cam omoara.
PS: nici Flex de la Vodafone nu este mai stralucit, dar parca are suruburile mai bine stranse pe ici, pe colo (si la ei mai sunt probleme cu platile automate, dar mai rare).
la 10-04-2023 11:56 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Daca problema nu se remediaza in timp util (pentru asta, iti recomand chat-ul Yoxo), exista posibilitatea ca serviciile sa fie suspendate pentru neplata.
la 10-04-2023 12:09 PM
Salutare. Serviciile au fost platite chiar de 3 ori, prima data la termenul intial (5aprilie), unde yoxo a debitat automat suma iar astazi am reincercat de 2 ori plata (primind eroarea atasata) iar platile s-au efectuat oricum conform bancii.
la 13-04-2023 07:59 AM
Revin cu un update. Problema s-a rezolvat cu doar cu cateva ore inainte de data de 11(data in care s-ar fi suspendat serviciile), deci stat cu emotii pana in ultima secunda. Luna urmatoare o sa revin la prepay sa scap de astfel de peripetii. Multumesc tururor pentru feedback!
la 13-04-2023 08:50 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim și noi pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor