anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu 5G Yoxo

cezar98
Junior entuziast

Salutare!

Sunt in Bucuresti, si am decis sa imi fac un YOXO pentru a testa reteaua 5G. Am migrat o cartela prepay la abonamentul cu 150 GB, care are acces la 5G. Ma aflu in raza de acoperire, insa telefonul prinde maxim 4G+, accesul la 5G fiind restrictionat conform Netmonitor. Cei de la 401 ma redirectioneaza la Chat Yoxo, unde mi se raspunde in 2 zile lucratoare.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Cezar,

Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut Cezar,

Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Chat-ul este cea mai rapidă opțiune în cazul tău, din păcate.

Baftă!

cezar98
Junior entuziast

@arsradu , multumesc! Am sunat la 401 si s-a rezolvat.

Super! Ma bucur mult! 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Foarte bine, felicitări!