la 30-11-2022 06:26 PM - editat ultima oară la 01-12-2022 10:23 AM de DanielaH
Salutare!
Sunt in Bucuresti, si am decis sa imi fac un YOXO pentru a testa reteaua 5G. Am migrat o cartela prepay la abonamentul cu 150 GB, care are acces la 5G. Ma aflu in raza de acoperire, insa telefonul prinde maxim 4G+, accesul la 5G fiind restrictionat conform Netmonitor. Cei de la 401 ma redirectioneaza la Chat Yoxo, unde mi se raspunde in 2 zile lucratoare.
30-11-2022 06:36 PM - editat 30-11-2022 06:38 PM
Salut Cezar,
Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).
30-11-2022 06:36 PM - editat 30-11-2022 06:38 PM
Salut Cezar,
Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).
la 30-11-2022 08:31 PM
Salutare!
Chat-ul este cea mai rapidă opțiune în cazul tău, din păcate.
Baftă!
la 30-11-2022 08:30 PM
@arsradu , multumesc! Am sunat la 401 si s-a rezolvat.
la 30-11-2022 08:35 PM
Super! Ma bucur mult! 🙂
la 01-12-2022 08:08 AM
Foarte bine, felicitări!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor