Buna, cardul meu bancar a expirat, asa ca plata nu a putut fi efectuata, numarul intrand in perioada de 48h de gratie. Am schimbat cardul in aplicatie, acel 1 leu de verificare a fost retras si inapoiat, totul bun.
Acum nu pot efectua plata facturii restante pentru ca in sectia de "facturi" nu imi apare factura respectiva. Planul meu este acum suspendat, dupa expirarea perioadei de gratie. Nu s-a efectuat o noua tentativa de plata automata. Am contactat seriviciul clienti prin aplicatie, cum deschid optiunea apare notificarea "Din cauza numarului mare de solicitari raspunsul va veni in maxim 72 de ore". Mi s-ar parea normal ca perioada de gratie sa fie prelungita daca raspunsul are atata intarziere. Asta ca persoana de la serviciu clienti sa imi spuna dupa doua zile ca lor le apare ca plata a fost efectuata si totul e in regula. Dupa raspunsul meu, am fost informata ca de fapt factura pe luna octombrie nu s-a emis din cauza unei probleme tehnice, ca se lucreaza la remediere, dar ca nu exista un timp estimativ de rezolvare. Si eu ce ar trebui sa fac acum? Inapoi la cartela si credit presupun.....