anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot folosi imessage

Andreas15
Începător

Buna ziua,

 

Astazi a fost finalizata portarea numarului de pe cartela Vodafone in Orange (Yoxo). Pot folosi datele mobile, pot efectua apeluri, dar nu mai pot primi sms-uri. Daca eu incerc sa trimit, sms-urile mele apar ca fiind trimise pe celalalt telefon drept un nou numar, acela oferit de Yoxo temporar. In setarile imessage nu pot selecta numarul pe care am dorit sa il pastrez, cel de Vodafone. 

Am optat pentru eSim, daca ajuta cu ceva informatia. Totodata, in setarile Cellular, pentru a putea folosi netul trebuie sa am activat numarul temporar, nu cel pe care eu il doresc defapt.

 

Am fost intr-un Orange Store, dar cei de-acolo nu m-au putut ajuta

1 Soluţie acceptată‚

Andreas15
Începător

Am rezolvat. Cei de la Yoxo mi-au recomandat sa ma duc intr-un Orange Store pentru a face inca odata eSim pe numarul portat. Acum totul e ok

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Pololica
#StarMember

Salutare!

Mai asteapta pana maine. Am trecut prin 4 portari si la ultimile doua am intampinat problema asta (prin prisma ca am trimis mesaje si am sesizat problema. La primele doua nu a fost nevoie intrucat la prima aveam cartela stricata si era imposibil sa vad daca se intampla, iar la a doua vreo 2-3 zile nici nu am folosit numarul [pare foarte ciudat, dar nu am avut nevoie]).

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da....problema e cunoscuta, si este de la Apple. Sau mai exact este specifica telefoanelor cu iOS. Am avut problema asta.

Solutia cea mai rapida? Schimbare de SIM intr-un Orange Shop, cu activarea noului SIM intr-un Android, sau orice alt feature phone.

Client Orange

Andreas15
Începător

Am rezolvat. Cei de la Yoxo mi-au recomandat sa ma duc intr-un Orange Store pentru a face inca odata eSim pe numarul portat. Acum totul e ok

Ne bucurăm că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.