anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai am semnal după dezactivarea abonamentului yoxo

Arici
Junior
De ce nu mai am semnal după dezactivarea abonamentului yoxo?
1 Soluţie acceptată‚

Viocat
Senior certificat
Acum nu mai ai decat a doua posibilitate de mai jos: " Pot să reactivez un abonament YOXO după ce l-am închis? Poți solicita reactivarea unui numar YOXO în maximum 60 de zile după închiderea lui. În toată această perioadă, numărul de telefon YOXO închis va intra în carantină și nu va fi alocat altor utilizatori. La reactivarea numărului vei face o nouă configurare pentru numărul tău pornind de la ofertele disponibile în aplicația YOXO. Există 2 situații posibile: 1. Numărul YOXO închis a fost păstrat pe o cartela Prepay sau migrat pe un abonament Orange. În acest caz, va fi nevoie să soliciți în Chat-ul din aplicația YOXO ștergerea datelor contului tău. Ulterior, vei putea reactiva din aplicație acest număr pe același cont YOXO creat inițial. Dacă nu vei solicita ștergerea acestor date, vei putea reactiva numărul doar pe un cont nou YOXO. 2. Ai renunțat complet la acel număr. În această situație va fi nevoie să mergi într-un magazin Orange pentru a solicita activarea pe o cartelă Prepay a numărului YOXO închis. Ulterior, vei putea alege una dintre cele 2 opțiuni de mai sus: fie activezi numărul pe un cont nou YOXO, fie soliciți ștergerea datelor contului existent YOXO și, ulterior, îl poți reactiva pe același cont. "

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

And04
Senior
Salutare, @Arici Ai trecut pe cartela sau doar l-ai inchis? După solicitarea de închidere a unui abonamentul YOXO, numărul de telefon va intra în carantină pentru 60 de zile. După această perioadă de 60 de zile, numărul de telefon nu va mai fi disponibil și va trebui să soliciți un altul.

Arici
Junior
Doar l-am închis.

Viocat
Senior certificat
Trebuie sa incarci cartela prepay, altfel in 60 de zile se pierde numarul

And04
Senior
Atunci cred ca aceasta este cauza pentru lipsa de semnal.

delfinas
#StarMember
Arici, bun venit in Comunitate!!! E normal ca daca ai inchis abonamentul Yoxo, sa nu mai ai semnal, pt ca practic ai renuntat la serviciile Orange.

Arici
Junior
Nu îmi pot reîncărca cartela, deoarece nu am semnal și îmi dă eroare.

delfinas
#StarMember
Trebuia să alegi trecerea la cartelă prepay atunci când ai închis abonamentul Yoxo. "Atunci când soliciți închiderea abonamentului din aplicație, vei avea posibilitatea să alegi direct trecerea la o cartelă PrePay. Trecerea la cartelă se va face imediat și vei beneficia timp de 1 zi de 100 minute naționale și 1000 SMS-uri naționale și 10 GB, perioadă în care va trebui să reîncarci cartela cu o opțiune sau cu credit. De asemenea, odată cu trecerea la cartela PrePay, toate beneficiile abonamentului YOXO se vor pierde." DETALII: https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-numarul-yoxo-pe-cartela-prepay/

Viocat
Senior certificat
Acum nu mai ai decat a doua posibilitate de mai jos: " Pot să reactivez un abonament YOXO după ce l-am închis? Poți solicita reactivarea unui numar YOXO în maximum 60 de zile după închiderea lui. În toată această perioadă, numărul de telefon YOXO închis va intra în carantină și nu va fi alocat altor utilizatori. La reactivarea numărului vei face o nouă configurare pentru numărul tău pornind de la ofertele disponibile în aplicația YOXO. Există 2 situații posibile: 1. Numărul YOXO închis a fost păstrat pe o cartela Prepay sau migrat pe un abonament Orange. În acest caz, va fi nevoie să soliciți în Chat-ul din aplicația YOXO ștergerea datelor contului tău. Ulterior, vei putea reactiva din aplicație acest număr pe același cont YOXO creat inițial. Dacă nu vei solicita ștergerea acestor date, vei putea reactiva numărul doar pe un cont nou YOXO. 2. Ai renunțat complet la acel număr. În această situație va fi nevoie să mergi într-un magazin Orange pentru a solicita activarea pe o cartelă Prepay a numărului YOXO închis. Ulterior, vei putea alege una dintre cele 2 opțiuni de mai sus: fie activezi numărul pe un cont nou YOXO, fie soliciți ștergerea datelor contului existent YOXO și, ulterior, îl poți reactiva pe același cont. "

Arici
Junior
Am rezolvat. A trebuit să-mi schimb cartela. Vă mulțumesc!