anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu imi apare optiunea de a scana codul cartelei in yoxo.

Teop2
Începător
Am comandat o cartela Yoxo, astazi a ajuns, dar nu o pot activa deoarece in aplicatie nu mai apare optiunea sa scanez codul de bare de pe cartela. Ce pot face pentru a activa cartela?
1 Soluţie acceptată‚

Teop2
Începător
Buna! Multumesc pentru raspuns, intre timp am rezolvat. Am reinstalat aplicatia si a functionat dupa ce am schimbat si parola contului.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator
@Teop2, bun venit în Comunitate! Folosești ultima versiune a aplicației? Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare? Ne-ar ajuta o captură de ecran din aplicație, dacă poți atașa.

Teop2
Începător
Buna! Multumesc pentru raspuns, intre timp am rezolvat. Am reinstalat aplicatia si a functionat dupa ce am schimbat si parola contului.

DanielaH
Moderator
@Teop2, ne bucurăm. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție. Te mai așteptăm în Comunitate.