anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare migrare abonament Orange la YOXO

Am incercat sa fac migrarea de la abonamentul meu Orange la YOXO, am parcurs toti pasii si cand trebuie sa introduc datele cardului, imi apare mesajul ”Eroare de sistem. Te rugam sa incerci mai tarziu".
Mentionez ca sunt la finalul perioadei contractuale si pot trece la YOXO. De asemenea, am incercat si de pe un alt telefon si imi apare aceeasi eroare. Problema pare sa fie numarul meu de telefon.
help?
1 Soluţie acceptată‚

Am rezolvat, pana la urma. Din pacate, consultantii orange nu au stiut ce sa imi zica, insa am incercat sa schimb optiunile din aplicatie si problema era la codul de discount. L-am eliminat si apoi l-am introdus din nou si a mers. Multumesc mult

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Ionut, bun venit in Comunitate!!! S-ar putea sa fie aceeasi situatie ca in cazul expus in acest topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2760836-rezolvat-eroare-migrarea-abonament-yoxo Daca e asa, doar cei de la Orange te pot ajuta.

DanielaH
Moderator
@Ionut Iordache, bine ai venit în Comunitate! Am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri. P.S. am acoperit noi numărul de telefon din atașamentul postat de tine pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici

OK, multumesc frumos

DanielaH
Moderator
@Ionut Iordache, pentru că situația ta este una punctuală, am rugat colegii să te apeleze pentru a-ți oferi mai multe informații. Te așteptăm să revii în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Am rezolvat, pana la urma. Din pacate, consultantii orange nu au stiut ce sa imi zica, insa am incercat sa schimb optiunile din aplicatie si problema era la codul de discount. L-am eliminat si apoi l-am introdus din nou si a mers. Multumesc mult

delfinas
#StarMember
Cu plăcere! Bine că ai rezolvat situația!!! Acum poți seta răspunsul tău ca fiind cel mai bun, poate ii ajuta și pe alții.