la 17-12-2020 01:19 PM
la 17-12-2020 01:21 PM
la 17-12-2020 01:25 PM
la 17-12-2020 01:34 PM
la 17-12-2020 01:49 PM
la 03-04-2023 04:08 PM
Buna ziua.
Aceiasi problema o am si eu. Din 31 Martie am 4 plati pentru plata abonamentului , evidentiate in cont.
Colegii dvs. spun ca banca nu autorizeaza plata, iar cei de la banca spun ca 'coomerciantul nu cere plata".
Am transmis la banca ( LIbra Internet ) printsceen cu conversatiile din messenger.
Intrebarea este: plata s-a facut pana acum cu acelasi card, am incercat astazi sa schimb cardul fara succes.
In acest caz ce optiuni am?
Multumesc
Corneliu Ghiran
la 17-12-2020 01:57 PM
la 17-12-2020 02:01 PM
la 17-12-2020 02:12 PM
la 21-12-2020 10:44 AM
la 21-12-2020 07:28 PM
la 22-12-2020 10:01 AM
la 17-10-2021 04:14 PM
la 08-11-2021 12:26 PM
la 08-11-2021 12:36 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor