anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare de sistem la plata facturii - YOXO

teop
Junior
De 4 zile incerc sa platesc factura la abonamentul YOXO si primesc aceeasi eroare in aplicatie: "Eroare de sistem. Tranzactia a esuat."
.
Sunt in contact cu cei de la serviciul clienti care de 4 zile imi spun ca departamentul tehnic se ocupa de aceasta problema. Nu am nicio baza ca se va rezolva prea curand. Problema e ca intre timp mi s-a suspendat numarul de telefon. Cred ca va puteti imagina cat e de placut sa nu ai minute nici internet, mai ales cand nu e din vina ta.
.
A mai patit cineva asta? Aveti un sfat ce as putea face? Am trimis o sesizare la reclamatii[at]orange dar nimic, liniste. Sincer, e un sentiment foarte naspa ca vezi ca nu le pasa.
.
P.S: Cred ca plata nu se accepta din cauza ca inainte am avut un card virtual de la Revolut pe care l-am sters. Probabil, in sistemul de back-end la Orange, tranzactia a fost semnalata ca fiind "suspecta" iar contul a fost pus pe stand-by. Lucrand in domeniu sunt sigur ca e ceva foarte simplu, o persoana trebuie sa se uite peste cont si sa "apese un buton" pentru ca lucrurile sa se intoarca la normal. In banking asa ceva se intampla zilnic, dar nu dureaza niciodata atatea zile sa se remedieze.
19 Răspunsuri 19

Jay
Campion certificat
Salut! Din pacate, situatiile de acest gen tin numai de departamentul tehnic al Orange. Au mai fost semnalate, in timp, probleme si doar ei le-au rezolvat.

teop
Junior
Inteleg ca tine de departamentul tehnic dar eu ce pot face in situatia asta? Au trecut totusi 4 zile nu 4 ore. Am nevoie ca orice om de internet si minute pe telefon. Mi se pare inacceptabil asa ceva. Ar putea sa imi extina o perioada de gratie cat lucreaza la acest lucru, macar, nu? Chiar calcam in picioare respectul clientilor?

Jay
Campion certificat
Inteleg ce spui si, sunt de acord ca, in era noastră, este foarte neplăcută situația.. fiind vorba de o situație care nu ține de tine, ar trebui găsită o soluție.. insa, majoritatea suntem clienți, în comunitate, ca si tine.. deci, in situații de acest gen, nu avem cu ce ajuta..

DanielaH
Moderator
@teop, într-adevăr, în acest moment avem clienți care nu pot efectua plăți în Yoxo. Ne pare rău pentru această situație. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și aștept răspunsul tău. Mulțumesc.

Buna ziua.

Aceiasi problema o am si eu. Din 31 Martie am 4 plati pentru plata abonamentului , evidentiate in cont.

Colegii dvs. spun ca banca nu autorizeaza plata, iar cei de la banca spun ca 'coomerciantul nu cere plata".

Am transmis la banca ( LIbra Internet ) printsceen cu conversatiile din messenger.

Intrebarea este: plata s-a facut pana acum cu acelasi card, am incercat astazi sa schimb cardul fara succes.

In acest caz ce optiuni am?

Multumesc

Corneliu Ghiran

FLo1
#StarMember
@teop: așa cum am menționat și în topicul de mai jos: https://comunitate.orange.ro/questions/2352494-yoxo-feedback ...privind feedback-ul pentru Yoxo, referitor la perioada de utilizare Yoxo nu este cel mai ”friendly” produs marca Orange. Este un produs care te scutește de plată ”manuală”, dar atât timp cât nu ai un card acceptat sau unul acceptat dar nealimentat, orice plată de factură e sortită eșecului. Înregistrează-ți noul card și factura se va plăti singură. Daca nu reușești să înregistrezi cardul atunci poți discuta și cu ei. Altfel e doar încă o capcană pregătită de Yoxo iubitorilor de digitale și confort. Mai multe despre miraj nu are rost pomenit pentru moment.

teop
Junior
Am incercat sa pun diferite carduri, de la diferite banci, tot timpul aceeasi eroare de sistem. Oare daca merg in Orange Shop ma poate ajuta cineva? Sau tot raspunsuri copy-paste de genul "iti intelegem neplacerea si lucram la remedierea problemei" o sa primesc?

FLo1
#StarMember
@teop: La OrangeShop doar ”specialiști plasatori, solicitanți de ajutor” vei găsi. Pentru Yoxo, doar online via aplicație în special, dar și email sau telefon în particular. Pentru că Yoxo doar așa știe ”lucra”, iar ca utilizator nu ai decât alternativa adaptării metodelor sale de lucru. Sper să reușești.

DanielaH
Moderator
@teop, ai reușit să faci plata?

teop
Junior
Am reusit intr-un final sa achit factura dar nu inainte de a pierde 30-40 min in Orange shop (degeaba) si inca vreo 30-40 minute la telefon cu serviciul clienti (tot degeaba). Nimeni nu avea nicio idee in legatura cu existenta unor metode alternative de a achita factura: [...] - (Orange) Numai in aplicatie se poate achita factura. - (Eu) Bun, dar atat timp cat aveti sistemul de plata din aplicatie la pamant, nu pot sa achit cash, sau print transfer bancar? - (Orange) Numai in aplicatie se poate achita factura. [...] Intr-un final am ajuns acasa destul de ofticat, cred ca am sters cardul si l-am pus la loc in aplicatie de vreo 5 ori pana cand in cele din urma plata a fost acceptata. Mi s-au efectuat pe card 3 tranzactii pentru aceeasi factura (alt bug din sistemul lor) dar serviciul clienti a putut sa ma asiste macar cu atat: returnarea celor 2 extra tranzactii care nu-si aveau rostul. De acolo vine singura "stea" din ratingul pe care l-as acorda celor de la Orange: 1/5.

DanielaH
Moderator
@teop, îți mulțumim pentru feedback și pentru că ai împărtașit cu noi, aici în Comunitate, experiența ta. Am convingerea că a fost un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange. Te mai așteptăm.

Ovidiu_G
Începător
Nu este un caz izolat. Și eu pățesc la fel pentru 2 cartele. Nu merge plata din aplicație și nu exista metoda alternativa de plata. Degeaba este o oferta ok din punct de vedere a costurilor daca nu este fiabila, ramai fara acces la telefon aleator datorita problemelor operatorului.

Bdbyte
Începător
Iata ca situatia se repeta la multe luni, eu platesc de 6 luni de pe un card si acum apare eroare de sistem la plata, au trecut 48 de ore si eroare continua, numarul a fost dezactivat si Yoxo tace.....

DanielaH
Moderator
@Bdbyte, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri de la departamentul tehnic depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid. Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.