anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament YOXO - fara service. (URGENT!)

7NEro
Junior
Salut,
Ieri trebuia sa mi se activeze abonamentul YOXO insa a intervenit o eroare. Am ramas fara semnal asa cum era precizat in “pasii pe care trebuie sa ii urmareresti” dupa care am restartat telefonul dar fara rezultat pozitiv. Am ramas toata ziua fara “No service” in telefon… Dupa cateva ore am deschis aplicatia si imi spune ca a esuat ca urmare trebuie sa aplic din nou. Nu pot sa aplic din nou daca am ramas fara servicii (nu pot suna, nu pot fi sunat).
Cum se poate intampla una ca asta? Fara abonament dar si fara telefon!?
Va rog un raspuns urgent.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@7NEro, numărul este activ în acest moment. Poți configura un nou abonament Yoxo pe numărul respectiv în aplicație, exact așa cum ai procedat și prima dată. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui dacă s-a rezolvat.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

mihai_13
Senior certificat
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange trebuie sa ei contact cu un operator ORANGE https://www.yoxo.ro/help/

GeorgianaD
Moderator
Buna! Mai multi dintre voi ne-au semnalat dificultati cu plata facturii sau cu achizitia optiunilor pentru serviciul YOXO. Situatia este in atentia colegilor din departamentul tehnic care lucreaza la o remediere cat mai rapida. Din acest motiv este posibil ca si timpul de asteptare pe Chat-ul YOXO sa fie mai mare decat de obicei. Multumim pentru intelegere!

Trica_Maria
Începător
Efectiv mi s au retras banii din cont de mai multe ori și nu am primit vreo opțiune sau vreun gb in schimb, îmi doresc banii înapoi fără doar și poate…

7NEro
Junior
@Georgiana Atunci ce ramane de facut? Eu nu pot aplica din nou pentru abonament deoarece telefonul meu a ramas in “no service” si am nevoie de semnal ca sa primesc sms atunci cand aplic din nou pe yoxo. Iar dupa cum vad aplicatia mea care a fost esuata, s a sters.

7NEro
Junior
@Trica Maria Incredibil asa ceva… mie mi au returnat banii

Pololica
Senior certificat
Boys and girls: problemele vor fi rezolvate, indifierent care sunt ele. Daca vreti solutiile batand din palme, cred ca ati gresit tara. Nu ma astept sa fie rezolvate imediat, ci in cel mai scurt timp. Stiu, e deranjant (cred ca suntem cu totii de acord cu treaba asta), dar cu putina rabdare cred ca vom vedea luminita de la capatul tunelului mai repede. Daca eu am avut probleme cu semnalul (cateva minute, ce-i drept) acum aproximativ doua saptamani, alt numar de-al meu (am 3 abonamente) a avut lipsa semnal ("Doar urgente") ieri dimineata pana pe la 7.30. Nu stiu exact de la ce ora nu mai avea semnal, dar o repornire a rezolvat problema (si vorbim de Bucuresti, la vreo 2 km de sediul Orange). Al treilea numar (care sta la aceeasi adresa cu numarul cu problema de ieri) nu s-a plans ca nu ar avea semnal (si am vorbim ieri pe parcursul zilei cu numarul respectiv). Daca arde si exista un tanc rusesc care v-a luat la tinta, exista varianta unei cartele temporare (evident, alta retea) si veti lua decizia pe care o credeti de cuviinta (oricare ar fi ea: ramaneti la Orange, portati in alta retea, etc). In urma cu vreo 2 ani (cam in periaoda asta) ING a avut o problema similara (la depunerile de numerar): depuneai, dadea chitanta de depunere, dar banii nu se vedeau in cont. La relatii clienti, robotul anunta incidentul si, cand am vorbit cu un operator (aveam nevoie in mod express ca plata sa aiba data respectiva, nu a doua zi) a rezolvat manual intr-un minut problema (sistemul informatic avea niste sincope la nivel de sincronizare si automatizarile erau intarziate).

7NEro
Junior
@Pololica Tot ce au de facut e sa anunte. Atat. O simpla notificare. Nu sa postez eu si cu vecinul pe forumuri ca “de ce?”. Nu mai suntem in 2010. Sunt curious cum se va rezolva stiind ca aplicatia mea a fost esuata astfel stearsa iar eu am ramas fara semnal “no service” pentru a putea face alta.

Pololica
Senior certificat
Si ce crezi ca poti face tu, clientul (sau eu) in situatia actuala? Daca ai vreo solutie, as vrea s-o vad implementata (la modul cel mai serios). Atat timp cat problema tehnica nu tine de cei care tin legatura intre Comunitate (forum) si departamentul tehnic, ci este transmisa mai departe (catre cine are atributiile de rezolvare) nu putem decat astepta. Repet: si eu am avut 2 incidente pe abonamentul meu (din 3 numere) la doua saptamani distanta. Ce ar trebui sa fac? Sa ma duc la CEO (Directorul Executiv) sa-i dau una in cap si sa-mi rapunda de ce nu merge reteaua? N-o sa ma vezi facand asta. Nu vad cu ce m-ar incalzi (sa-i dau in cap si sa astept explciatiile). Nu vad agresiunea (chiar si verbala) o rezolvare. Ma intereseaza ca reteaua sa functioneze cand am nevoie. Nimic mai mult. Mai am un an jumatate de contract. La anul in decembrie voi trage linie si voi vedea daca mai continui cu Orange sau nu. In 4 ani jumatate de cand am revenit la Orange, cred ca am avut prea putine sincope care, adunate, nu m-au facut sa plec la concurenta. Dar, daca se va intampla, sa fii sigur ca sunt primul care pleaca, si nu voi cere lamuriri de ce au calcat in strachini. Asa cum Orange ma va taxa daca voi plati intarziat (si, conform contractului, au tot dreptul sa o faca), asa vor primi si ei penalizare din partea mea (si voi pleca cu 3 numere). PS: in urma cu vreo 10 ani aveam o cartela Cosmote (prepaid) si, la un moment dat, nu mai functiona (nu mai primeam semnal). Practic, ziua respectiva (si urmatoarele) nu am mai avut semnal pe cartela ("lipsa servicu" sau ceva de genul). Am incercat la colegii care aveau dual sim si la fel, lipsa semnal. Am fost intr-un magazin Cosmote si ma trimitea la altul (la care nu se stia sigur daca imi poate schimba SIM-ul). Ghici ce? N-am mai ajuns la al doilea magazin si m-am portat la Vodafone (intamplarea a facut sa fie primul care mi-a iesit in cale). Simplu si elegant. Sa mai spun ca mi se activase optiunea de 7 zile (practic, folosisem doar 25% din ce platisem)?

7NEro
Junior
Este strigator la cer cum Orange pot face parteneriat cu astfel de incompetenti! Era sa imi pierd numarul de telefon daca nu sunam la Orange sa mi l pastreze. Cererea pe YOXO a fost esuata si stearsa automat iar imi trebuie un cod de la ei ca sa ma portez din nou pe orange.. asa ceva nu se poate! De 48 de ore sta chat ul deschis fara nici un operator sa raspunda! INCOMPETENTA! Iar acum tot astept fara nici un rezultat in timp ce nu pot suna si nici nu pot fi sunat!!

Pololica
Senior certificat
Bun, daca tot nu se rezolva, de ce nu portezi? Eu am portat din Cosmote o cartela care nu mai acea semnal (n-am stat sa-i intreb de ce). Eram trimis de la un magazin la altul fara a stii sigur ca voi gasi o cartela de schimb. Iti dai seama ca am intrat in primul magazin de la concurenta, nu? PS: te intreb de ce nu portezi intrucat ma indoiesc sa mai vrei sa stai in Orange (Yoxo, prepaid sau abonament). Vad ca esti destul de pornit pe ei.

7NEro
Junior
Deci YOXO nu apartine de Orange. Asta fiind informat direct de la asistenta vocala. Ar fi o idee

7NEro
Junior
PS: nu ma pot porta nicaieri datorita ca am nevoie de codul de client de la YOXO. Iar astia is ocupati cu “ordinea zilei” Incredibil!

Pololica
Senior certificat
Yoxo este un abonament, dar functioneaza pe platforma Prepaid (stiu, e un struto-camila, dar asta e). Presupun ca ai ales data de activare si ai o comunicare (mail-uri) cu ei. In mail-urile respective apare codul tau de client? Intreb deoarece ar trebui ai un contract sau macar niste termeni si conditii de utilizare ai serviciului (si la prepaid exista un contract, dar e disponibil pe site) si ar trebui sa ai niste date pe el (nu stiu exact cum ar trebui sa arate contractul sau factura Yoxo). Cel putin pe factura mea de abonament imi apare codul de abonat (cred ca si pe contract, dar il am acasa si nu pot confirma acest lucru).

7NEro
Junior
Am absolut 0 email uri primite de la ei. Nici un email nici cand am completat cererea cu succes dar nici cand a esuat. E incredibil cat de aiurea functioneaza. Sta chat ul deschis cu operatorii si nimeni nimic. E ciudat cum nu am nici un contract primit prin email.. inclusiv in spam folder.. nimic. Cauza esuarii? Necunoscuta. Resolvarea? S a sters aplicarea abonamentului automat.