Boys and girls: problemele vor fi rezolvate, indifierent care sunt ele. Daca vreti solutiile batand din palme, cred ca ati gresit tara. Nu ma astept sa fie rezolvate imediat, ci in cel mai scurt timp. Stiu, e deranjant (cred ca suntem cu totii de acord cu treaba asta), dar cu putina rabdare cred ca vom vedea luminita de la capatul tunelului mai repede.
Daca eu am avut probleme cu semnalul (cateva minute, ce-i drept) acum aproximativ doua saptamani, alt numar de-al meu (am 3 abonamente) a avut lipsa semnal ("Doar urgente") ieri dimineata pana pe la 7.30. Nu stiu exact de la ce ora nu mai avea semnal, dar o repornire a rezolvat problema (si vorbim de Bucuresti, la vreo 2 km de sediul Orange). Al treilea numar (care sta la aceeasi adresa cu numarul cu problema de ieri) nu s-a plans ca nu ar avea semnal (si am vorbim ieri pe parcursul zilei cu numarul respectiv).
Daca arde si exista un tanc rusesc care v-a luat la tinta, exista varianta unei cartele temporare (evident, alta retea) si veti lua decizia pe care o credeti de cuviinta (oricare ar fi ea: ramaneti la Orange, portati in alta retea, etc).
In urma cu vreo 2 ani (cam in periaoda asta) ING a avut o problema similara (la depunerile de numerar): depuneai, dadea chitanta de depunere, dar banii nu se vedeau in cont. La relatii clienti, robotul anunta incidentul si, cand am vorbit cu un operator (aveam nevoie in mod express ca plata sa aiba data respectiva, nu a doua zi) a rezolvat manual intr-un minut problema (sistemul informatic avea niste sincope la nivel de sincronizare si automatizarile erau intarziate).