la 27-08-2025 09:51 PM
Salut!
As vrea sa imi resetez telefonul (din Recovery Mode - folosind tastele) dar am un profil eSIM (Orange Romania - YOXO) instalat; dupa reset, profilul eSIM se poate pierde? Mentionez ca am activ backup-ul si de la Google si de la Samsung.
Dispozitiv: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
27-08-2025 10:06 PM - editat 27-08-2025 10:12 PM
Salut @vdi23. Din păcate nu este valabil același profil eSIM pentru reinstalare, dar vei putea solicita un nou profil eSIM după reconfigurarea telefonului în urma resetării. Eventuale detalii despre eSIM regăsești aici: https://www.yoxo.ro/esim/
Dacă nu reușești să obții un nou cod QR din aplicație pentru un nou profil eSIM, atunci singura alternativă este într-un OrangeShop. Te așteptăm cu vești bune.
27-08-2025 10:06 PM - editat 27-08-2025 10:12 PM
Salut @vdi23. Din păcate nu este valabil același profil eSIM pentru reinstalare, dar vei putea solicita un nou profil eSIM după reconfigurarea telefonului în urma resetării. Eventuale detalii despre eSIM regăsești aici: https://www.yoxo.ro/esim/
Dacă nu reușești să obții un nou cod QR din aplicație pentru un nou profil eSIM, atunci singura alternativă este într-un OrangeShop. Te așteptăm cu vești bune.
la 28-08-2025 08:09 AM
Sa inteleg ca, daca am numarul in YOXO, il pot reinstala?
la 28-08-2025 08:47 AM
Da, bineînțeles. Doar este numărul tău. Dar dacă nu reușești din aplicație, atunci reinstalarea profilului eSIM o vei putea finaliza doar într-un Shop Orange. Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor