anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SMS Yoxo după portare

andreidinu
Junior

Salutare,

 

Nu primesc SMS-uri de la bancă sau aplicații de livrat mâncare imediat după portare.

Am citit niște postări cu aceeași problemă în care soluția e timpul, în câteva ore sau procesul e 100% finalizat va funcționa. Asta știu, însă vreau să fiu sigur.

 

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Portarea inseamna schimbarea antenelor de la care se receptioneaza semnalul (asta ca explicatie foarte simplista). In ziua in care se efectuaza portarea, se schimba antenele de la un furnizor la altul si, in periaoda respectiva, se pot crea disfunctionalitati sau inconveniente. Recomandarea ar fi sa nu te bazezi exclusiv in ziua respectiva. Mie mi s-a intamplat ca in ziua in care efectuam portarea sa sun de pe un telefon si sa apara numarul temporar, dar SMS-urile sa le primesc pe telefonul cu numarul temporar (adica sunam de pe un numar, dar primeam mesaje pe altul, chiar daca, fizic, cartela era aceeasi). 

In principiu, ar fi bine sa astepti pana a doua zi (daca portarea se finalizeaza pe 28, finalizarea ... finala ar fi maxim pe 29). Si asta se intampla la toti.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

S-au mai întâmplat astfel de situații, da. Mai așteaptă puțin și dacă nu se rezolvă, scrie-le din aplicație .

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Portarea inseamna schimbarea antenelor de la care se receptioneaza semnalul (asta ca explicatie foarte simplista). In ziua in care se efectuaza portarea, se schimba antenele de la un furnizor la altul si, in periaoda respectiva, se pot crea disfunctionalitati sau inconveniente. Recomandarea ar fi sa nu te bazezi exclusiv in ziua respectiva. Mie mi s-a intamplat ca in ziua in care efectuam portarea sa sun de pe un telefon si sa apara numarul temporar, dar SMS-urile sa le primesc pe telefonul cu numarul temporar (adica sunam de pe un numar, dar primeam mesaje pe altul, chiar daca, fizic, cartela era aceeasi). 

In principiu, ar fi bine sa astepti pana a doua zi (daca portarea se finalizeaza pe 28, finalizarea ... finala ar fi maxim pe 29). Si asta se intampla la toti.

Astăzi la 14:00 am programat procesul de portare. Peste fix 5 minute a fost “gata”. Nu ma așteptam oricum sa fie instant, sunt conștient, dar vreau sa fiu sigur. Deci, mâine ar trebui sa fie “gata, gata” sau poimâine în cel, cel, cel mai rău caz, nu?

Personal, nu am avut probleme a doua zi dupa portare, si am portat la toti (am plecat de la Cosmote). Singurele sincope au fost in jurul orei portarilor.

Nu cred sa fie probleme de a doua zi, doar sa nu fie ceva punctual. 

MihaiC99
Campion

Nimeni nu îți poate garanta că problema se va rezolva de la sine (pot exista și excepții). În general astfel de probleme se rezolva in maxim 72 h de la momentul portarii. În caz că nu se rezolva poți contacta serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicație pentru suport. Ar trebui să aștepți macar 2 zile pentru ca toate sistemele sa se actualizeze.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai intampinat probleme dupa portarea de ieri? Teoretic nu ar trebui, practic ... sper sa nu.

Gata, s-a rezolvat.

Multumesc de ajutor!

Super!

Utilizare placuta si te mai asteptam (daca intampini probleme/ai nevoie de informatii sau chiar sa ajuti alti utilizatori)!