Salut Paul,
In afara de problema din subiect (care nu face altceva decat sa confirme inca o data de ce nu recomand Yoxo), as mai putea enumera urmatoarele:
1. abonament suspendat pentru neplata, dar plata nu se poate efectua din cauza unui bug in aplicatie.
2. pentru orice chestie, trebuie sa platesti in plus.
* Vrei minute internationale, platesti in plus.
* Vrei apeluri la relatii clienti, platesti in plus.
* Vrei sms la numere scurte (banci etc), ai ghicit, platesti in plus.
3. suportul e deficitar rau. Adica, daca ai vreo problema, singura modalitate de contact e pe chat. Pe care, din cauza numarului mare de solicitari si a staff-ului supra-aglomerat, se raspunde extreeem de greu. Deci, cu alte cuvinte, cand ai mai mare nevoie, nu ai cu cine sa vorbesti, pentru ca si altii vor acelasi lucru, si nu ai decat un singur punct de contact.
4. nu stiu daca se mai aplica, dar daca aveai orice problema de SIM, doar din aplicatie se putea rezolva. In Orange Shop te trimiteau inapoi in aplicatie, pentru ca ei n-au acces.
5. daca ai probleme cu contul, din nou, doar din aplicatie.
Am mai zis chestia asta si pe alte thread-uri, Yoxo e un proiect ambitios si cu potential, dar mai e mult de lucru.
Inca sunt lucruri la care clientii nu se pot descurca singuri, din aplicatie. Inca sunt bug-uri destul de suparatoare, si din nou, cu viteza de raspuns...poti sa-ti iei adio de la folosirea abonamentului.
Per total, e un serviciu ieftin, si cam atat. Vrea sa fie un abonament la care tu esti in control. Daar...datorita problemelor pe care le are, esti in continuare dependent de chat, de suport, de alti oameni. Si nu-i neaparat un lucru rau. Suntem mereu dependenti de alti oameni si unii de altii. Pana la urma, asta inseamna societatea. Dar parca nu prea vine in concordanta cu ideea de "independenta" si "do it yourself'. Pentru ca...aparent, nu prea poti sa te descurci singur. Aplicatia nu e inca suficient de matura pentru asta.
Ca idee, nu recomand nici abonamentele. :)) Pentru ca inseamna un contract in plus, inseamna obligatii, pentru ca ofertele de la abonament sunt (unele dintre ele) mai putin atractive decat la prepay, si pentru ca, daca problema ta e ca trebuie sa faci o reincarcare in fiecare luna, pot sa vin cu contra-argumentul ca si la abonament trebuie sa iti platesti factura in fiecare luna. Deci, nu-i nicio diferenta din punctul asta de vedere. Ba mai mult, la prepay, nu platesti, nu primesti. La abonement, nu platesti...primesti telefoane de la firme precum Kruk, pentru recuperarea datoriei. Dar asta e deja un alt topic, si deja devine off-topic pentru thread-ul asta.
Sper ca te-am lamurit in mare parte care ar fi motivele pentru care nu recomand Yoxo. Acuma, binenteles, parerea mea e subiectiva, si sunt sigur ca sunt si clienti multumiti. Eu doar ti-am zis de ce eu nu mi-as face Yoxo. Cel putin nu in varianta actuala si cu problemele pe care vad ca le are, de la alti useri din Comunitate.
Client Orange