anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme confirmare numar Google Meet

ElenaP
Începător

Buna ! 

Voi ati avut probleme cu confirmarea numarului ? Google nu il recunoaste si nici nu pot primi sms-uri de confirmare.

1 Soluţie acceptată‚

Intra in contul Google separat (cont folosit pentru meet) și verifica ce număr ai alocat pentru el și introdul pe acesta in caz că nu apare.

1000001284.jpg

Atenție numărul trebuie sa fie confirmat in contul Google.

Am testat și am reușit să atașez 2 numere diferite pe 2 conturi diferite în Google meet

Înainte confirmare numere in cont google

1000001290.jpg

După confirmare numere in cont Google

1000001288.jpg

1000001286.jpg

Problema nu e de la furnizor.

In concluzie nu e vina operatorului Yoxo

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

delfinas
#StarMember

Elena, bun venit in Comunitate!!!

Poți să dai detalii?

Screenshot_20241011_195547_Meet.jpg

 Da, este asa  cum apare in atasament.

Ar fi bine sa nu fie vizibil Nr de telefon, pt a nu fi sunata de diverse persoane nedorite.

Pe ce platforma ai problemele astea? Poate nu-i și t pe plac numerele de Vodafone. Nu am întâlnit așa ceva până acum.

Pe YOXO...am incercat sa iau legatura cu ei, insa imi spun sa le furnizez numerele scurte de la care nu pot primi sms, ceea ce mi se pare aiurea, ca nu am de unde sa le stiu. O sa renunt la abonamentul lor.

Eu cred că ar trebui întâi să faci portare din Vodafone in Yoxo/Orange. Nu se poate face direct abonament Yoxo, având număr din alta rețea decât Orange.

Sunt portata deja la Yoxo, de 3 luni.

Atunci e ciudat ce se întâmplă. Te poate ajuta doar un operator Yoxo.

Am discutat, insa nu au putut sa ma ajute

UW26
Începător

Salut,

Ai aceste probleme încă de la portare sau problema este recentă.

Ce serviciu google dorești să accesezi și nu primești sms de confirmare?

Inca de la portare.

Google Meet imi cere sa imi confirm numarul si cand il introduc, imi scrie ca nu se pot trimite mesaje text la acel numar. Insa am mai patit si in alte circumstante, cand mi se cerea sa scriu un cod primit prin sms, de pe diferite aplicatii, nu primeam acel sms.

Am testat și eu și primesc aceeași eroare iar eu sunt pe Orange.

Nu este o problema de furnizor.

UW26
Începător

Încearcă ca numărul introdus sa fie asociat și cu contul Google folosit

Intra in contul Google separat (cont folosit pentru meet) și verifica ce număr ai alocat pentru el și introdul pe acesta in caz că nu apare.

1000001284.jpg

Atenție numărul trebuie sa fie confirmat in contul Google.

Am testat și am reușit să atașez 2 numere diferite pe 2 conturi diferite în Google meet

Înainte confirmare numere in cont google

1000001290.jpg

După confirmare numere in cont Google

1000001288.jpg

1000001286.jpg

Problema nu e de la furnizor.

In concluzie nu e vina operatorului Yoxo

Multumesc.

Am vorbit ieri cu un reprezentant Orange din magazin si mi-a spus ca Yoxo nu permite sa se creeze cost suplimentar, de aceea el nu accepta mesaje de la numere scurte.

Prin urmare, tot voi trece in alta retea, fiindca am nevoie sa primesc sms de confirmare, de la diferite aplicatii.