la 11-11-2023 02:09 PM
Salut! Vreau să trec de la Yoxo la un abonament Orange Smart Plus 15 beneficiind de reducerile acestor zile (24 luni), dar văd că se poate doar la un magazin fizic.
Intrebare: dacă trec la orange prepay, modificarea se face instant, nu? În intervalul de 24H, cât mi se oferă 1000 minute și 10GB de net, pot porta numarul de pe acest prepay la abonamentul de mai sus?
la 13-11-2023 11:07 AM
Salutare, @koji ! Poti trece de la Yoxo pe PrePay și ulterior pe abonament, iar trecerea se face instant, însă pentru a beneficia de oferta de pe site, trebuie ca migrarea să fie făcută pe un cod de abonat existent.
Dacă nu ai deja un cod de abonat, PrePay-ul pe care vrei sa îl migrezi la abonament, trebuie să îndeplinească condiția de vechime de minimum 6 luni.
la 19-11-2023 01:10 PM
Are si prepay o obligație: trebuie sa reîncarci ca sa nu iti expire numărul. 🙂
la 19-11-2023 01:17 PM
Da. Poti sa o privesti ca pe o obligatie, intr-adevar. :)) Eu as vedea-o mai degraba ca pe o necesitate decat o obligatie. Adica nu te obliga nimeni sa incarci. Dar daca vrei sa folosesti din resursele disponibile in optiune, sau sa consumi de pe credit, sau cum ai spus si tu foarte bine, sa nu-ti expire numarul (ceea ce se inampla abia dupa foarte mult timp de nefolosinta)...da, va trebui sa incarci (si eventual sa activezi si o optiune cu resurse incluse). 🙂
Ce voiam eu sa evidentiez e doar faptul ca, daca nu incarci, nu te suna nimeni de la recuperari ca nu ti-ai reincarcat cartela. Pe cand daca nu-ti platesti factura...cam da. :)) Poate nu initial. Initial probabil ca ti se vor suspenda doar serviciile pentru neplata. Dar ulterior...se poate ajunge si la asta.
la 11-11-2023 04:36 PM
"Yoxo nu este un abonament fara obligatii.", în sensul că, îl poți închide când vrei, câtă vreme l-ai plătit...
"Si nu am vazut sa fie, cel putin pe site-ul Orange, optiunea de migrare de pe Yoxo.", aplicația YOXO te invită într-un magazin Orange, deci se poate. Cel puțin în teorie...
În fine, o să migrez la Vodafone, după care o să trec pe un prepay de-al lor fiindcă, am înțeles că la ei funcționează redirecționarea așa cum ar trebui.
11-11-2023 04:42 PM - editat 11-11-2023 04:43 PM
Din cate stiu....si se poate sa gresesc, intrucat perioada minima contractuala este de o luna, il poti inchide doar dupa o luna. Adica nu te poti abona astazi si il inchizi maine. Cel putin asa cred. Nu am avut Yoxo, nu am incercat, asa ca nu stiu.
Nu e o problema pentru majoritatea oamenilor, pentru ca probabil n-au incercat sa inchida mai devreme. Dar din cate stiu, functioneaza ca un abonament normal, doar ca ai perioada minima contractuala: o luna. Ceea ce iti da voie ca dupa o luna, si doar daca ai si platit abonamentul pentru luna respectiva, sa-l inchizi. 🙂
In fine. Revenind la problema ta. Daca tot se poate dintr-un Orange Shop....de ce nu faci asa? Nu mai e aceeasi oferta, asa-i?
Sorry daca ai zis deja, probabil ca mi-a scapat mie. Dar daca dintr-un Shop se poate face si direct...poate in felul asta rezolvi si problema ta, si nu mai trebuie sa treci inapoi la Vodafone.
la 11-11-2023 04:49 PM
"Dar daca dintr-un Shop se poate face si direct...poate in felul asta rezolvi si problema ta, si nu mai trebuie sa treci inapoi la Vodafone.", mai sus a răspuns și utilizatorul CEN, a fost și în magazin și tot nu a reușit...
11-11-2023 05:07 PM - editat 11-11-2023 05:15 PM
Da.... In cazul lui (nu stiu daca si al tau) el a trecut deja pe Prepay. Ceea ce inseamna ca migrarea nu mai e din Yoxo pe abonament clasic, este de pe Prepay pe abonament clasic. Ceea ce, probabil inclusiv din Orange Shop, se supune acelorasi reguli (adica min 6 luni vechime).
Deci, daca tu nu ai trecut inca pe prepay, incearca direct intr-un magazin Orange.
Update: nevermind, in magazin fizic nu au aceeasi oferta.
la 11-11-2023 05:54 PM
Daca Orange nu ma vrea,... ma descurc cu ceilalti
la 11-11-2023 05:57 PM
Pacat... Dar tu de ce nu ramai pe prepay...? Si tu ai nevoie de redirect catre alt numar de telefon? Sau ti s-a parut mai avantajoasa oferta cu acel abonament?
Doar intreb. Oricare ar fi motivul, e decizia ta.
11-11-2023 06:01 PM - editat 11-11-2023 06:01 PM
Radu, ce varianta mai buna exista? Daca imi spui costuri vs beneficii pentru Prepay, poate ma convertesti:
1. Orange 5€ -abonament
5 gb see
600min intl
2. Vodafone 4€ - abonament
4GB see
300min intl
11-11-2023 06:24 PM - editat 11-11-2023 06:25 PM
La prepay nu vei avea roaming (deci nici GB inclusi pentru roaming) la optiuni sub 12 euro (cel putin pentru SEE). Deci, daca calatoresti frecvent, prepay-ul nu e pentru tine.
Cu toate astea, iti recomand sa arunci o privire peste oferta actuala de la Prepay, aici.
La 5 Euro ai 155 GB national (cu conditia sa activezi optiunea din aplicatia My Orange), 1000 Minute nat si intl fix sau SMS naționale (dintre care 300 min/ SMS sunt si internaţionale pe mobil UE), minute nelimitate in retea.
Deci, din start, daca calatoresti des, sau suni mult in afara (pe numere de telefon din afara, nu romani cu numere de romania, in roaming), prepay-ul iese din discutie. Cel putin comparativ cu ce ai scris tu mai sus. 🙂
Eu unul nu sun atat de mult in afara, si pentru cat calatoresc, pot sa activez o data la nu stiu cat timp, o optiune cu roaming. Pentru mine, un avantaj foarte mare al prepay-ului este lipsa obligatiilor contractuale, si implicit, a tuturor problemelor care vin odata cu renuntarea la un abonament. Pentru ca nimic nu e vesnic, si la un moment dat, poate o sa vrei sa-l si inchizi. Si atunci sa te tii bine. Pentru ca operatorul n-are niciun interes sa te lase sa pleci (deci nu te gandi ca o sa faci o singura cerere de reziliere si imediat o sa ti-o si onoreze), iar daca vrei sa pleci inainte de perioada minima contractuala, pregateste-te sa platesti despagubiri.
Deci, pentru motivele de mai sus, eu nu recomand abonamentele. In general, nu doar la Orange.
Dar daca ai nevoie de toate resursele respective…sigur, la pretul asta, nu e o oferta rea. Si cu siguranta, cel putin in ceea ce priveste oferta prepay a Orange-ului, nu are corespondent.
la 11-11-2023 06:38 PM
Pentru tine ar fi ideal un yoxo. Aveam prima serie de yoxo, "abonamentul" era 39 de lei, dar daca nu iesi din tara si nu folosesti net foarte mult, iti dadeau bani inapoi.
Plateam efectiv pe luna in jur de 15-16 lei.
Marele avantaj era ca nu treabuia sa imi reamintesc sa imi incarc cartela, imi trageau bani de pe card automat.
11-11-2023 06:51 PM - editat 11-11-2023 06:56 PM
Am deja prepay, si sunt foarte incantat de el. 😄
Yoxo nu mi-as face. Cel putin nu in varianta actuala. Lasand la o partea faptul ca e tot un fel de abonament, nu ma incanta suportul extrem de limitat pe chat (si cand sunt probleme, coada se lungeste enorm, pentru ca nu mai fac fata), si faptul ca pentru orice chestie trebuie sa platesti in plus. Vrei apeluri la 300, trebuie optiune 5 euro, si te taxeaza la minut. Vrei apeluri internationale, trebuie optiune. Vrei nu stiu ce, trebuie optiune. La Prepay nu ai optiune de 9 lei, dar la 5 euro (29 de lei cu TVA inclus) eu unul am cam tot ce am nevoie.
Ca sa fac o analogie cu calatoriile cu avionul, Yoxo e un fel de low-cost. Nu ai mai nimic inclus, si pentru orice chestie extra platesti in plus. Vrei snacks-uri, platesti in plus. Vrei loc la geam, platesti in plus. Vrei o aterizare usoara, alegi altceva decat Ryanair. :))
Revenind. Daca nu folosesti acele lucruri, si nu te deranjeaza faptul ca din cand in cand s-ar putea sa apara probleme (cu platile, de exemplu) si sa te enervezi asteptand pe chat, e foarte ok. Pentru mine, partea asta de suport conteaza foarte mult. Si cu toate ca am inteles ca teoretic ar putea sa te ajute si in shop, experienta altor clienti a fost ca ii trimiteau inapoi in aplicatie pentru ca “abonament 100% digital”. Asa ca, eu unul am ramas la prepay. 😄
Partea cu reincarcarea lunara nu m-a deranjat niciodata. Pentru ca, asa cum trebuie sa-ti amintesti sa-ti platesti factura la un abonament clasic, asa poti sa-ti amintesti (si oricum iti aminteste aplicatia, si primesti si notificare prin SMS) sa-ti reincarci cartela la prepay. Reactivarea se face oricum automat, iar reincarcarea o faci cand vrei tu, cand ai bani, nu neaparat "la scadenta." Din punctul meu de vedere, asta e inca un avantaj.
la 11-11-2023 07:44 PM
@CEN și @koji : Orice tranziție necesită o perioadă de sacrificiu. Dacă PPY NU vă oferă ceea ce doriți, veți putea trece muuult mai ușor pe abonament sau înapoi pe yoxo, dacă e doar de.... preț. Ideea e că dacă yoxo nu vă oferă TOT ceea ce aveți nevoie atunci plecați de la yoxo, pe bune și fără regrete. Însă tranziția prin PPY va fi o experiență la care să reflectați care din cele trei oferă ceea ce doriți.
Încă ceva: acest BF nu e ultima ocazie. Mai este un Crăciun, Dragobete, Paște.... ocaziile vor mai exista, pe bune. Rămâneți Orange și veți avea posibilitatea să alegeți tot ceea ce doriți, cu un simplu amendament: NU peste noapte. Măcar 2-3 luni de probă merită orice plan tarifar ați alege. 6 luni ar fi ideal. Pe urmă vă veți convinge că ați ales corect. Faceți precum croitorul: "măsurați de 10 ori, dar tăiați o singură dată".
la 11-11-2023 08:49 PM
Salutare,
Din termeni si condiții reiese ca doar abonații existenți pot beneficia de oferta in anumite cauze asa cum este descris mai jos:
Oferta cu discount valoric se aplică abonamentelor fără telefon Fun 9, Fun 11, Smart Plus 15, Smart Plus
20 şi Smart Plus 25 pentru achiziția sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online, si se
aplică clienților care sunt în afara perioadei minime contractuale. Reducerea se aplică pe toată perioada
contractuală.
Oferta nu este disponibilă pentru abonații cu contracte încheiate pe 6 sau 12 luni, care au perioada
contractuală a numărului pentru care se dorește prelungirea încă activă (mai mică de 6 sau 12 luni).
Oferta nu este disponibilă pentru abonații care au în prezent abonamente Business Mobile.
Beneficiile din ofertă nu se cumulează cu beneficiile alocate prin alte oferte. Prin acceptarea ofertei,
clientul renunță la beneficiile din oferta deținută anterior, acestea încetând la momentul intrării în
vigoare a noii oferte.
Se aplică criteriile de eligibilitate și este posibil ca unii clienți să nu fie eligibili pentru a beneficia de
această ofertă, dar fără a se limita la acestea, dacă nu se află în perioada de reînnoire a contractului, sau
factura ultimelor luni este mai scumpă decât oferta promoțională.
Nu este menționat nimic pentru cei care sunt pe prepay sau pe YOXO.
Termenii si condițiile le găsiți aici: https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2023-11/T&C-SIMO-8-13NOV-2023.pdf
11-11-2023 09:03 PM - editat 13-11-2023 12:52 PM
Au mai fost de altfel discuții în Comunitate. Oferta "SIMO" NU era eligibilă decât pentru abonații aflati în afara termenelor de durată minimă contractuală, vezi topicul de aici sau de aici.
LE: Se pare că la oferta de BF, pentru oferta SIMO au fost incluși și cei care erau pe PPY pentru a accesa abonamentele cu 50%reducere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor