anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare catre Yoxo problematica (numarul de telefon nu apare deloc in cont)

Anonim
Neaplicabil
Iata ca m-am lovit si eu de problemele Yoxo. Am inregistrat azi o solicitare de portare, iar numarul de telefon alocat temporar nu apare in cont niciunde. Practic, nu pot face nimic... Ajutor, cineva din Orange?
Bineinteles ca de suportul Yoxo nici nu se pune discutia.
10 Răspunsuri 10

And04
Senior
Salutare, @simple_dreams E posibil sa dureze ceva mai mult pana se actualizeaza, stiu ca s-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare chiar zilele trecute. Poti incerca sa dai "un restart" aplicatiei insa nu stiu daca va ajuta. Pe acel topic problema cu actualizarea numarului s-a rezolvat dupa o saptamana, sa speram insa ca nu va dura atat. :) Detalii despre acel topic aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2875089-rezolvat-yoxo-problema-aplicatia-afiseaza-numarul-temporar-numarul-portat

Anonim
Neaplicabil
Eu am alta problema, numarul nu mai apare niciunde. E mort. Zero barat.

DanielaH
Moderator
Salut, simple_dreams! Am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri care se ocupă de Yoxo. Revenim când avem un răspuns, aici sau în mesaj privat. Mulțumim.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc mult. Ma bazez pe voi, in rest pe suportul ala online din aplicatie nu am incredere. Ma lupt cu morile de vant.

Viocat
Senior certificat
Salut Simple. Este adevarat ca fetele de aici (moderatoarele) fac o treaba foarte buna, dar sa stii ca in cazul meu, persoanele de la tehnic cu care am intrat in contact pe chat mi-au rezolvat problemele de fiecare data.

Anonim
Neaplicabil
Eu cred ca aplicatia are un bug. Desi scrie in sectiunea de administrare a numerelor de telefon ca poti avea oricate, eu la 5 numere pe cont deja cred ca e o problema... Probabil asta ar fi de fapt si buba, ca numerele fost Yoxo raman acolo si nu se sterg la inchiderea abonamentului.

Anonim
Neaplicabil
Cum ziceam si banuiam, aplicatia are clar probleme cu administrarea mai multor numere pe acelasi cont... mie azi imi vine cartela si nu pot sa fac nimic, e mort tot in aplicatie. Citez de pe forumul Softpedia patania unui client: Am 8 abonamente pe același cont Le plătesc cu același card Am vrut sa mai deschid unul și aplicația mi-a bulabasit totul în aplicație mi-a închis 4 (patru) abonamente vechi și 3 (trei) le-a trecut pe prepay Mă duc repede la Digi să porteze sa nu pierd numerele familiei Inutil să spun. Cei de la yoxo suport sunt pe altă lume, după 2 zile de mesaje inutile m am săturat Pe forum din păcate nu pot posta decât 10 mesaje pe zi din cauza vechimii pe care nu o am Repet. Poate pentru unii yoxo e ok pentru mine a fost un dezastru

Anonim
Neaplicabil
Primit SIM-ul, notificare de la aplicatie sa-l activez... as vrea, dar nu pot. 🙂

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău :( Să știi că nu te-am uitat, situația ta este în continuare în atenția colegilor mei.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc, stiu si apreciez. Voiam doar sa relatez ca sunt probleme destul de nasoale si pentru alti clienti.