
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2021 01:06 PM
Am un abonament in afara perioadei contractuale Orange, si l-am mutat astazi in Yoxo.
Imi zice ca de maine YOXO va fi activat.
Abonamentul vechi se va inchide sau trebuie sa mai fac ceva aditional?
Imi zice ca de maine YOXO va fi activat.
Abonamentul vechi se va inchide sau trebuie sa mai fac ceva aditional?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2021 05:12 PM
Salut, CosminC. Bine ai venit în comunitate!
Așa cum a menționat arsradu în acest moment nu mai este nevoie să faci altceva.
Aici poți vedea care sunt pașii până la activarea noului abonament Yoxo: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-schimb-abonamentul-existent-cu-un-yoxo/
Te așteptăm cu vești după activare.
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2021 01:21 PM
Din cate stiu eu, daca l-ai portat, in mod normal nu ar trebui sa mai faci nimic.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2021 05:12 PM
Salut, CosminC. Bine ai venit în comunitate!
Așa cum a menționat arsradu în acest moment nu mai este nevoie să faci altceva.
Aici poți vedea care sunt pașii până la activarea noului abonament Yoxo: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-schimb-abonamentul-existent-cu-un-yoxo/
Te așteptăm cu vești după activare.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-11-2021 11:46 AM
salut, eventual poti urmari ultima factura emisa de operator ca sa te asiguri ca nu ramai dator :).

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-11-2021 12:58 PM
@Pancetta: După ultimile experiențe relatate aici în Comunitate (vezi topicurile legate de Yoxo din luna octombrie 2021), s-ar putea crede atât faptul că Orange nu e interesat de funcționarea corespunzătoare a aplicației / abonamentului, dar nici nu prea ai ce face atunci când operatorul ”nu vrea” să-ți ia banii de pe card, aferent facturii emise (că doar e totul digital și fenomenal). Iar când în Shop ești trimis la... ”plimbare” (că doar tu clientul te-ai digitalizat), iar factura nu îți este achitată pe canalele stabilite implicit, atunci ajungi să regreți ceea ce părea a fi un abonament extraordinar de convenabil. Și chiar este, însă nu pentru clientul care are abonamentul suspendat pentru neplata .... digitală.
