la 20-01-2025 06:09 PM
Bună seara. Sunt probleme cu plata?! Mi au fost luați banii din cont de 2 ori dar în aplicație îmi zice ca nu s a putut efectua plata și am intrat in perioada de grație? A mai pățit cineva asta?
la 20-01-2025 06:12 PM
Cristina, bun venit in Comunitate!!!
Da, se pare ca e o pb. Mai e o discutie pe tema asta: https://comunitate.orange.ro/t5/factura/eroare-de-plata/td-p/177648
la 20-01-2025 06:20 PM
20-01-2025 06:25 PM - editat 20-01-2025 06:29 PM
Mă gândesc că ar putea fi probleme doar cu tranzacțiile făcute prin anumite bănci.
Eu am platit acum și nu am întâmpinat probleme (UniCredit).
Contactează yoxo prin chat din aplicație și ataseazele dovezile platii.
la 20-01-2025 07:16 PM
Aceeasi problema am avut si eu. Mi au luat banking de doua ori. Incerc sa contacted orange. Dar nu reuses sa vb cu nimeni
la 20-01-2025 07:18 PM
Din păcate programul este până la 20:00.
Daca ai lăsat mesajul pe chat, te vor contacta mâine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor