la 05-12-2025 12:58 PM - editat ultima oară la 05-12-2025 01:10 PM de DanielaH
Mai are cineva problema cu efectuarea platii? Nu reusesc sa fac plata in aplicatie yoxo. Pe site ul lor doar daca ai nr inactiv se face. Am schimbat si cardul, nu asta e problema.
la 05-12-2025 01:11 PM
@Hanamany, bun venit în Comunitate!
Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?
la 05-12-2025 03:43 PM
Am fix aceeași problema acum.
la 05-12-2025 03:50 PM
Există, într-adevăr, niște întârzieri de procesare la retragerea banilor pentru plata facturii. Situația este cunoscută și colegii nostri deja lucrează pentru a o remedia cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 05-12-2025 06:29 PM
Trebuie sa va rezolvati probeleme tehnice! E ridicol si ma face determina sa trec la alt furnizor! De dimineață tot incerc sa fac plata si nici nu primesc raspuns de la voi! E revoltator!
la 05-12-2025 07:04 PM
Sunt multe postari cu aceasta tema! Se vede treaba ca sunt probleme tehnice vechi si frecvente si nu s-au luat masuri sa nu se mai intample! Asa va tratati clientii!?
la 05-12-2025 07:26 PM
Aceeasi situatie o am si eu, de azi dimineata tot incerc si in aplicatie - fara rezultat.
la 05-12-2025 06:08 PM
Problema si azi la procesarea platii ,factura yoxo,incercat de mai multe ori,nu merge,card ok,suma card ok; rezolvati, nu ne mai puneti perioade de gratie daca problema e de la voi,nu e in regula asa.multumesc
la 05-12-2025 06:38 PM
Salutare!
Le-ai scris din chat-ul aplicației?
la 05-12-2025 08:13 PM
da si am incercat plata de 3-4 ori.....nimic tot spune, reincearca plata;probabil o i-a de 4 ori si le intra mai mult odata;iau bani imprumut;it-istii de la ei cred ca au facut meserie la seral.slabi
la 05-12-2025 06:39 PM
Salutare!
Mai exista un topic cu aceeași temă.
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/plata-esuata-in-aplicatie-yoxo/td-p/204308
Se pare că situația este cunoscuta.
la 05-12-2025 07:13 PM
Am aceeasi problema , sunt de tot rasu astia de la yoxo! De dimineață tot incerc sa fac plata , mesajele in chat sunt ignorate, sunt o grămadă de postari pe aceeasi tema mai vechi deci au probleme tehnice pe care nu le au rezolvat nici acum! Unde putem face plangere !?
la 05-12-2025 08:14 PM
cei de la it de la ei au facut studii la seral.....daca pica des...foarte slabi interes minim.
la 05-12-2025 07:11 PM
Buna ziua
Am urmatoarea situatie; am 2 abonamente Yoxo de aproximativ 2 ani, pentru care se retrag banii automat din contul meu bancar.Luna aceasta, pe 3.12 s-au retras banii pentru primul abonament, iar astazi 5.12 am primit mesaj cu 'plata abonamentului a esuat" pentru cel de-al doilea.Precizez ca nu mi-am schimbat contul bancar si am suficienti bani in cont.Am incercat sa reefectuez plata din aplicatia Yoxa dar fara succes.Ce pot face?
Multumesc anticipat
Eduard
la 05-12-2025 07:55 PM
Eduard! Poți încerca să achiți factura manual de aici! Sper că te-am ajutat!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor