anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata esuata in aplicatie yoxo

Hanamany
Începător

Mai are cineva problema cu efectuarea platii? Nu reusesc sa fac plata in aplicatie yoxo. Pe site ul lor doar daca ai nr inactiv se face. Am schimbat si cardul, nu asta e problema.

15 Răspunsuri 15

DanielaH
Moderator

@Hanamany, bun venit în Comunitate!

Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a aplicației?

1Giulia
Începător

Am fix aceeași problema acum.

DanielaH
Moderator

Există, într-adevăr, niște întârzieri de procesare la retragerea banilor pentru plata facturii. Situația este cunoscută și colegii nostri deja lucrează pentru a o remedia cât mai curând.

Mulțumim pentru înțelegere.

Hanamany
Începător

Trebuie sa va rezolvati probeleme tehnice! E ridicol si ma face determina sa trec la alt furnizor! De dimineață tot incerc sa fac plata si nici nu primesc raspuns de la voi! E revoltator! 

Hanamany
Începător

Sunt multe postari cu aceasta tema! Se vede treaba ca sunt probleme tehnice vechi si frecvente si nu s-au luat masuri sa nu se mai intample! Asa va tratati clientii!?

EduardM
Începător

Aceeasi situatie o am si eu, de azi dimineata tot incerc si in aplicatie - fara rezultat.

koku
Începător

Problema si azi la procesarea platii ,factura yoxo,incercat de mai multe ori,nu merge,card ok,suma card ok; rezolvati, nu ne mai puneti perioade de gratie daca problema e de la voi,nu e in regula asa.multumesc

Salutare!

Le-ai scris din chat-ul aplicației?

da si am incercat plata de 3-4 ori.....nimic tot spune, reincearca plata;probabil o i-a de 4 ori si le intra mai mult odata;iau bani imprumut;it-istii de la ei cred ca au facut meserie la seral.slabi

Salutare!

Mai exista un topic cu aceeași temă.

https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/plata-esuata-in-aplicatie-yoxo/td-p/204308 

Se pare că situația este cunoscuta.

Am aceeasi problema , sunt de tot rasu astia de la yoxo! De dimineață tot incerc sa fac plata , mesajele in chat sunt ignorate, sunt o grămadă de postari pe aceeasi tema mai vechi deci au probleme tehnice pe care nu le au rezolvat nici acum! Unde putem face plangere !?

cei de la it de la ei au facut studii la seral.....daca pica des...foarte slabi interes minim.

EduardM
Începător

Buna ziua

Am urmatoarea situatie; am 2 abonamente Yoxo de aproximativ 2 ani, pentru care se retrag banii automat din contul meu bancar.Luna aceasta, pe 3.12 s-au retras banii pentru primul abonament, iar astazi 5.12 am primit mesaj cu 'plata abonamentului a esuat" pentru cel de-al doilea.Precizez ca nu mi-am schimbat contul bancar si am suficienti bani in cont.Am incercat sa reefectuez plata din aplicatia Yoxa dar fara succes.Ce pot face?

Multumesc anticipat

Eduard

Eduard! Poți încerca să achiți factura manual de aici! Sper că te-am ajutat!

https://www.yoxo.ro/plata-factura/numar