anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plată eșuată

Krieger2690
Începător

Salut, 

Nu reușesc să fac plata din aplicație, astăzi, 22 septembrie 2024. În aplicație îmi spune la încercarea plății, că plata a eșuat. Am încercat să înlocuiesc cardul în aplicație. La confirmare, ecranul rămâne alb, dar cardul pare să fi fost înlocuit cu succes. 

Când încerc plata din nou cu noul card, primesc aceeași eroare.

Apoi am încercat să plătesc prin acest link: Plateste factura YOXO direct cu cardul | YOXO - Abonamentul Mobil 100% Digital la Preț Minimal

Banii au fost retrași, dar în pagină am primit în continuare în loc de confirmarea plății, o pagină albă. 
În aplicație, abonamentul este încă în grație. Ce ar trebui să fac mai departe? A mai pățit asta cineva recent?

Mulțumesc.

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ar trebui să intru pe Chat Djingo   sau din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și să povestești ce s-a întâmplat, pentru că probabil a apărut vreo eroare și doar ei cred că te pot ajuta.

Sper să reușești!

Baftă!

Cristinamtzz
Începător

Și eu am aceeași problemă ,le am scris dar nu mi răspund momentan .. 

Nu se primesc răspunsurile repede, dar se vor primi.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Ieri trebuia sa mi se facă plata dar nu am avut bani pe card și am schimbat cardul. Am fost redirecționat către aplicația bancară pentru autorizare și apoi am plătit factura manual. A durat cam 5 minute (cred) pentru confirmare, dar totul s-a reglat repede.

Poți pune un screenshot cu pașii pe care ii urmezi? Evident, acoperă datele personale și nu autoriza o noua plata (nu încă). 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Dacă plata pare efectuată, atunci contactează Serviciul suport pe chat-ul aplicației yoxo în acest sens. De mâine ar trebui și plata să apară ca efectuată.  Ai confirmarea pe email a plății? O reîncercare a plății nu are rost,  dacă banii au fost retrași. 

Krieger2690
Începător

Mulțumesc pentru răspunsuri. Mi s-a răspuns prin chatul din aplicație și mi-a spus un reprezentat că mi-a stornat plățile anterioare și m-a rugat să încerc din nou. Am încercat din nou și a funcționat.

După aproximativ 3 minute, abonamentul a ieșit din grație și am reușit să cumpăr și Roaming (nu sunt în țară, motiv pentru care se justifică și urgența, deoarece rămăsesem fără servicii de roaming).

Acum totul a revenit la normal din nou.

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Mulțumim de actualizarea situației. Te așteptăm și cu alte ocazii, probleme sau dileme aici în Comunitatea Orange. Toate cele bune.