la 26-08-2024 01:39 PM - editat ultima oară la 26-08-2024 01:43 PM de DanielaH
Buna ziua, tot incerc sa reactivez yoxo și nu reusesc, ce e de facut?
la 26-08-2024 02:16 PM
@Mihamiha2120, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta?
la 26-08-2024 02:21 PM
Am trimis mesaj
la 26-08-2024 02:18 PM
Miha, bun venit in Comunitate!!!
Cum ai incercat sa il reactivezi? De cand era inactiv?
Ai urmat pasii de aici: https://www.yoxo.ro/help/activare-abonament/ ?
la 26-08-2024 02:22 PM - editat ultima oară la 26-08-2024 02:26 PM de DanielaH
Da și nu mă lăsa zice că e alt mail dar eu știu că e cel cu xxxxxxxxxxx3@gmail.com
la 26-08-2024 02:22 PM
Ce e de făcut?
26-08-2024 02:30 PM - editat 26-08-2024 02:31 PM
Este foarte important să folosești adresa de e-mail corectă. Dacă utilizezi mai multe e-mail-uri, îți recomand să le încerci pe rând. Poți lua legătura și cu colegii noștri de la Yoxo prin messengerul din aplicație.
Să ne spui dacă ai reușit.
la 26-08-2024 02:34 PM
Nu răspunde nimeni acolo.daca mă duc la Orange mă ajuta cineva
la 26-08-2024 03:26 PM
Buna,
Pentru Yoxo va trebui sa folosesti mesageria prin aplicatie si nu se raspunde repede (este un serviciu separat al Orange). Rugaminte: poti pune eroarea aparuta (evident, cu mascarea datelor personale)? Am Yoxo si, cel putin pana acum, a mers ca uns. Adevarul este ca nu am dezactivat numarul deloc (nu am motiv de deazctivare).
la 29-08-2024 08:47 AM
@Mihamiha2120, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor