anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu primesc SMS BT Pay dupa portare la YOXO

CristiRomila
Junior

Bună ziua, recent m-am portat de la Telekom la Orange respectiv folosind aplicația YOXO, astăzi s-a finalizat portarea numărul fiind portat cu succes, mi-am instalat aplicația mobilă BT Pay ulterior încercând să îmi activez aplicația nu primesc SMS-uri de la această bancă, am sunat la ei, nu este nici o problemă din partea lor, să fie o problemă ca am eSim și nu cartela fizică în telefon? Menționez ca primesc SMS-uri de la oricine/orice aplicație doar de la această aplicație nu , sper să găsesc un răspuns sau o rezolvare, mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

teacher_
#StarMember

Sms-urile de la banca, mai ales cele care conțin date sensibile ( coduri de activare, coduri PIN) sunt considerate cu grad de risc ridicat și nu cred că vor fi afișate până nu ți se va finaliza procesul întreg de portare. E ceva mai complicat, dar trebuie să aștepți puțin. 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @CristiRomila! Bine ai venit în Comunitatea Orange.

Este posibil să dureze puțin mai mult procesul și mâine să primești sms-urile, am mai avut o situație similară în Comunitate, o poți vedea aici

Am înțeles, voi aștepta și eu până mâine, sper să se rezolve de la sine, cum a pățit și persoana respectivă, mulțumesc..

teacher_
#StarMember

Sms-urile de la banca, mai ales cele care conțin date sensibile ( coduri de activare, coduri PIN) sunt considerate cu grad de risc ridicat și nu cred că vor fi afișate până nu ți se va finaliza procesul întreg de portare. E ceva mai complicat, dar trebuie să aștepți puțin. 

Mulțumesc, aștept, n-am altă opțiune 

Am îngreunat situația ieri ca am cerut foarte multe coduri de la bt pay? Pentru a activa aplicația 

CristiRomila
Junior

S-a rezolvat, trebuia așteptat!

Super, bine că s-a rezolvat! Pentru a ajuta și alți membri care se află în situații similare, te rugăm, să marchezi ca soluție răspunsul care te-a ajutat.

Te așteptăm în continuare în Comunitate! 😊