la 08-10-2024 04:54 PM - editat ultima oară la 09-10-2024 01:51 PM de MihaelaA
Bună ziua, recent m-am portat de la Telekom la Orange respectiv folosind aplicația YOXO, astăzi s-a finalizat portarea numărul fiind portat cu succes, mi-am instalat aplicația mobilă BT Pay ulterior încercând să îmi activez aplicația nu primesc SMS-uri de la această bancă, am sunat la ei, nu este nici o problemă din partea lor, să fie o problemă ca am eSim și nu cartela fizică în telefon? Menționez ca primesc SMS-uri de la oricine/orice aplicație doar de la această aplicație nu , sper să găsesc un răspuns sau o rezolvare, mulțumesc
la 09-10-2024 12:28 AM
Sms-urile de la banca, mai ales cele care conțin date sensibile ( coduri de activare, coduri PIN) sunt considerate cu grad de risc ridicat și nu cred că vor fi afișate până nu ți se va finaliza procesul întreg de portare. E ceva mai complicat, dar trebuie să aștepți puțin.
la 08-10-2024 05:29 PM
Salut, @CristiRomila! Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Este posibil să dureze puțin mai mult procesul și mâine să primești sms-urile, am mai avut o situație similară în Comunitate, o poți vedea aici.
la 08-10-2024 05:52 PM
Am înțeles, voi aștepta și eu până mâine, sper să se rezolve de la sine, cum a pățit și persoana respectivă, mulțumesc..
la 09-10-2024 12:28 AM
Sms-urile de la banca, mai ales cele care conțin date sensibile ( coduri de activare, coduri PIN) sunt considerate cu grad de risc ridicat și nu cred că vor fi afișate până nu ți se va finaliza procesul întreg de portare. E ceva mai complicat, dar trebuie să aștepți puțin.
la 09-10-2024 06:46 AM
Mulțumesc, aștept, n-am altă opțiune
la 09-10-2024 10:54 AM
Am îngreunat situația ieri ca am cerut foarte multe coduri de la bt pay? Pentru a activa aplicația
la 09-10-2024 12:02 PM
S-a rezolvat, trebuia așteptat!
la 09-10-2024 01:50 PM
Super, bine că s-a rezolvat! Pentru a ajuta și alți membri care se află în situații similare, te rugăm, să marchezi ca soluție răspunsul care te-a ajutat.
Te așteptăm în continuare în Comunitate! 😊
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor