anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai reusesc sa ma conectez la internet

DanielBoaba
Începător

Nu mai reusesc de 3 zile sa ma conectez la internet.Sant cu abonamentul la zi.Ce este de facut ??😈

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salut!

Ai încercat și pe un alt dispozitiv, un restart la telefon, selectare alt tip de rețea (2g/3g)?

Eventual, vezi și pe la alții din jur ce se întâmplă, poate este o problemă tehnică la rețeaua din zona ta!

Revino cu mai multe detalii!

Blue12
Senior

Trebuie sa suni la serviciul clienti apeland numarul 300 de pe un numar Orange, sau 0374300300 de pe un numar din alta retea. Urmezi instructiunile robotului si intri in legatura cu un consultant. In comunitate suntem in mare parte clienti.

Mai poti lua legatura cu un consultant si cu chatbot Djingo, la adresa www.orange.ro/contact, alegi "discuta cu djingo", apoi ii ceri "transfer consultant".

Sper ca te-am ajutat 

Edit: folosesti YOXO? Observ ca intrebarea este postata in categoria YOXO. Daca da, in aplicatie trebuie sa ai o sectiune de contact, poti sa le scrii acolo sau sa suni la 300. Cei din Djingo nu stiu daca au acces

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Încearcă să intri în legătură cu un operator yoxo prin chat (din aplicatia yoxo).

Ce abonament ai la yoxo?

Resursele se pot consuma rapid.

Verifica in aplicație resursele disponibile.

Anca07
#StarMember

Buna @DanielBoaba 

Poti reveni pe topic cu ceva informatii aditionale, cum ar fi cele adresate deja de alti colegi de aici din comunitate?

Si in plus, sa ne spui daca esti in Romania sau nu. Daca nu, de cat timp esti plecat?

Multumim!🌞

DanielaH
Moderator

@DanielBoaba, s-a rezolvat situația?