anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu beneficiez de 5G

Anonim
Neaplicabil

Salutare tuturor! Am activat ieri gratuit opțiunea Yoxo cu 150 GB, dețin un telefon Xiaomi MI 10T Pro 5G și mă aflu în aria de acoperire 5G din Municipiul Bacău. Totuși, nu beneficiez de conexiune 5G. La Serviciul Clienți Orange nu m-au putut ajuta. Am scris pe chatul Yoxo, dar nu îmi răspunde nimeni. Ce aș putea să fac pentru a beneficia de conexiune 5G? Numărul meu de telefon este 0747xxxxxx, nu am de ce să îl ascund întrucât l-am cumpărat experiment al strict pentru Yoxo.

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca ai luat deja legatura cu cineva pe chat-ul Yoxo, recomandarea mea ar fi sa astepti un raspuns. Daca e ca si la abonamentele Orange, e posibil sa trebuiasa activata (manual) optiunea de 5G pe cont. Lucru pe care nu cred ca il poti face (inca) din aplicatia Yoxo.

Deci, iti recomand sa astepti un pic sa-ti raspunda cineva. Daca restul conditiilor sunt indeplinite (si par sa fie), ar trebui sa functioneze totul ok.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți să le scrii și din secțiunea Contact sau pe Chat Djingo sau poți aștepta un răspuns chiar acolo, variantă care este cea mai bună.

Sper să vină cât mai repede! 

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Anonim, s-a rezolvat situația?