la 13-04-2023 03:58 PM - editat ultima oară la 13-04-2023 04:14 PM de DanielaH
Salutare tuturor! Am activat ieri gratuit opțiunea Yoxo cu 150 GB, dețin un telefon Xiaomi MI 10T Pro 5G și mă aflu în aria de acoperire 5G din Municipiul Bacău. Totuși, nu beneficiez de conexiune 5G. La Serviciul Clienți Orange nu m-au putut ajuta. Am scris pe chatul Yoxo, dar nu îmi răspunde nimeni. Ce aș putea să fac pentru a beneficia de conexiune 5G? Numărul meu de telefon este 0747xxxxxx, nu am de ce să îl ascund întrucât l-am cumpărat experiment al strict pentru Yoxo.
13-04-2023 04:12 PM - editat 13-04-2023 04:23 PM
Salut,
Daca ai luat deja legatura cu cineva pe chat-ul Yoxo, recomandarea mea ar fi sa astepti un raspuns. Daca e ca si la abonamentele Orange, e posibil sa trebuiasa activata (manual) optiunea de 5G pe cont. Lucru pe care nu cred ca il poti face (inca) din aplicatia Yoxo.
Deci, iti recomand sa astepti un pic sa-ti raspunda cineva. Daca restul conditiilor sunt indeplinite (si par sa fie), ar trebui sa functioneze totul ok.
13-04-2023 04:21 PM - editat 20-04-2023 09:10 PM
Salutare!
Poți să le scrii și din secțiunea Contact sau pe Chat Djingo sau poți aștepta un răspuns chiar acolo, variantă care este cea mai bună.
Sper să vină cât mai repede!
Baftă!
la 20-04-2023 10:48 AM
@Anonim, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor