la 23-09-2025 06:22 PM - editat ultima oară la 24-09-2025 08:32 AM de DanielaH
Buna, nu am reusit sa facem plata Yoxo din cont, din aplicatie. Am intrat pe site, am facut plata, dar nu se actualizeaza in aplicatie. Nu e normal, pe chat nu raspunde nimeni...
23-09-2025 06:31 PM - editat 23-09-2025 06:32 PM
Salutare!
Din păcate conversația prin chatul din aplicație nu este in timp real. Posibil sa fie întârzierii cu procesarea platii. Poți încerca o relogare in cont (poate se updateaza statusul). Programul chatului este până la 20:00.
la 23-09-2025 06:38 PM
Am facut asta..eu nu inteleg de ce nu pot plati din aplicatie. Pana acum a mers...nu am avut niciodata probleme..si primeam si pe chat raspuns relativ rapid. Acum nimic pare sa mai functioneze in parametri la yoko
23-09-2025 06:45 PM - editat 23-09-2025 06:45 PM
Posibil sa existe mai multe solicitări in lucru.
Ai încercat să introduci un alt card in aplicatie?
la 23-09-2025 10:52 PM
Și eu am avut aceeași problemă. Am introdus alt card, aceeași problemă. E clar ca ceva s-a întâmplat la YOXO.
la 23-09-2025 06:44 PM
Buna, am primit si eu mail ca a esuat plata. Am intrat aici sa vad daca e din cauza cardului sau e de la Yoxo problema...
la 23-09-2025 07:04 PM
Am platit factura folosind link-ul de pe mail, si introducand datele cardului. A functionat, acum asteptam si confirmarea platii in aplicatie, si iesirea din perioada de gratie 🙂
O seara placuta!
la 23-09-2025 07:04 PM
Se pare ca sunt probleme cu plățile iarasi. La fel am pățit și eu, deși am achitat pe site, serviciile încă sunt în perioada de gratie.
la 23-09-2025 10:55 PM
Nu răspunde nimeni în timp util pentru ca așteaptă să îi suni contra cost 🙂
la 24-09-2025 08:35 AM
Salut tuturor!
Aseară au fost, într-adevăr, niște disfuncționalități cu plățile, dar situația a fost remediată. Este în regulă și la voi?
la 24-09-2025 09:12 AM
Buna,
Momentan nu, am platit folosind link-ul din mail, si am introdus manual datele cardului. Suma apare inca in Hold in aplicatia bancara, zilele urmatoare cand va fi procesata plata sper sa iesim si din perioada de gratie 🙂
O zi placuta!
la 24-09-2025 09:30 AM
Bună dimineața,
Am contactat aseară suportul din chat, iar astăzi am primit banii înapoi și am refăcut plata. 😁 Acum e ok la mine.
24-09-2025 10:40 AM - editat 24-09-2025 10:43 AM
Nici la mine nu merge să fac plata din aplicatie a abonamentului, poate si din vina mea că nu am lasat suficienti bani pe card ca să retraga automat. Sper sa reusesc sa platesc manual.
la 24-09-2025 08:21 PM
Am verificat mai devreme aplicația și factura s-a achitat automat.
la 26-09-2025 10:29 AM
Buna, am platit pe 23.09 folosind link-ul din mail, nici acum nu e procesata plata, e tot in Hold in aplicatia bancara. De ce dureaza atat? Am facut plati ulterior, care s-au procesat. In chat mi s-a transmis ca dupa procesare voi iesi din perioada de gratie, dar sta prea mult in Hold. Nu trebuie ca Orange sa proceseze plata?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor